Radiance
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Inloggen

Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Meest actieve berichtenplaatsers
Snake
Het speeltuintje. - Pagina 3 Vote_lcapHet speeltuintje. - Pagina 3 Voting_barHet speeltuintje. - Pagina 3 Vote_rcap 
Theodore
Het speeltuintje. - Pagina 3 Vote_lcapHet speeltuintje. - Pagina 3 Voting_barHet speeltuintje. - Pagina 3 Vote_rcap 
Galileo
Het speeltuintje. - Pagina 3 Vote_lcapHet speeltuintje. - Pagina 3 Voting_barHet speeltuintje. - Pagina 3 Vote_rcap 
Jake
Het speeltuintje. - Pagina 3 Vote_lcapHet speeltuintje. - Pagina 3 Voting_barHet speeltuintje. - Pagina 3 Vote_rcap 
Brooke
Het speeltuintje. - Pagina 3 Vote_lcapHet speeltuintje. - Pagina 3 Voting_barHet speeltuintje. - Pagina 3 Vote_rcap 
Isabelle
Het speeltuintje. - Pagina 3 Vote_lcapHet speeltuintje. - Pagina 3 Voting_barHet speeltuintje. - Pagina 3 Vote_rcap 
Eric
Het speeltuintje. - Pagina 3 Vote_lcapHet speeltuintje. - Pagina 3 Voting_barHet speeltuintje. - Pagina 3 Vote_rcap 
Lucinda.
Het speeltuintje. - Pagina 3 Vote_lcapHet speeltuintje. - Pagina 3 Voting_barHet speeltuintje. - Pagina 3 Vote_rcap 
Shizu
Het speeltuintje. - Pagina 3 Vote_lcapHet speeltuintje. - Pagina 3 Voting_barHet speeltuintje. - Pagina 3 Vote_rcap 
Shane
Het speeltuintje. - Pagina 3 Vote_lcapHet speeltuintje. - Pagina 3 Voting_barHet speeltuintje. - Pagina 3 Vote_rcap 

Laatste onderwerpen
» Riddel
Het speeltuintje. - Pagina 3 Emptyma dec 26, 2011 1:27 pm van Riddel

» Jagen op kleinwild
Het speeltuintje. - Pagina 3 Emptyma dec 26, 2011 11:27 am van Riddel

» Een kleine inham.
Het speeltuintje. - Pagina 3 Emptywo dec 21, 2011 8:19 am van Snake

» Het sportveldje
Het speeltuintje. - Pagina 3 Emptyvr dec 16, 2011 9:39 pm van Mitchel

» Het beekje
Het speeltuintje. - Pagina 3 Emptyvr dec 16, 2011 9:36 pm van Mitchel

» De vuurplaats
Het speeltuintje. - Pagina 3 Emptydi dec 13, 2011 7:09 am van Lucinda.

» Het bloemenveld.
Het speeltuintje. - Pagina 3 Emptydi dec 13, 2011 6:02 am van Calypso

» Het vissersstrandje
Het speeltuintje. - Pagina 3 Emptyma dec 12, 2011 8:06 am van Shavita

» Strandhut.
Het speeltuintje. - Pagina 3 Emptyma dec 12, 2011 7:56 am van Shavita

Zoeken
 
 

Geef resultaten weer als:
 


Rechercher Geavanceerd zoeken


Het speeltuintje.

4 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Het speeltuintje. - Pagina 3 Empty Het speeltuintje.

Bericht van Shavita di nov 29, 2011 3:14 am

Eerste onderwerp bericht herinnering :

Op het kampterrein staat een klein speeltuintje. Natuurlijk is er een glijbaan, waar de rode verf wat vanaf bladert, er zijn twee schommels die een beetje piepen en een wip. De speeltoestellen staan in het zand waar hier en daar wat onkruid groeit, naast het speeltuintje staan een picknick tafel en een gewoon bankje tussen gras en bloemen. Niet veel kampers komen hier, ze voelen zich waarschijnlijk allemaal iets te oud voor de speeltuin maar het is een perfecte plek om gewoon wat rond te hangen.
Shavita
Shavita

Aantal berichten : 128
Woonplaats : ....

Terug naar boven Ga naar beneden


Het speeltuintje. - Pagina 3 Empty Re: Het speeltuintje.

Bericht van Theodore za dec 03, 2011 1:32 pm

Theodore haalde zijn schouders op, 'Zo leuk is mijn leven nou ook weer niet, door mijn manier van leven heb ik niet echt vrienden en ik wil geen beledigende conclusies trekken, maar ik denk dat je door de jouwe ook niet echt veel vrienden maakt...' zei hij voorzichtig, hij wilde haar echt niet vriendloos noemen, zeker niet als ze dat niet was.
Theodore
Theodore

Aantal berichten : 293

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speeltuintje. - Pagina 3 Empty Re: Het speeltuintje.

Bericht van Tyler zo dec 04, 2011 11:08 am

'Nee het klopt ik heb inderdaad niet zo veel vriender, vrienden zijn lastig ze trekken vaak de verkeerde conclusie en bemoeien zich altijd overal mee' Tyler dacht aan haar soort van vriendin thuis. In het begin deed Tyler alleen aardig om dat ze medelijden met het meisje had maar later begon het meisje haar overal naartoe te volgen alsof ze naast vrienden met Tyler zijn geen leven had. En na een tijdje werd dat wel heel vervelend, gelukkig was dat meisje nu niet mee op kamp doordat ze niet mocht van haar ouders.
Tyler
Tyler

Aantal berichten : 100

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speeltuintje. - Pagina 3 Empty Re: Het speeltuintje.

Bericht van Theodore zo dec 04, 2011 7:42 pm

Theodore knikte 'Vrienden lopen alleen maar in de weg, al heb ik er pas geleden een gemaakt die ik liever niet kwijt wil.' zei hij met een grijns toen hij dacht aan Galileo, anderen zouden zeggen dat hij deze jongen leuk vond, maar hij had wel iets anders dan liefde aan zijn hoofd, liefde is niet voor hem bestemd.
Theodore
Theodore

Aantal berichten : 293

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speeltuintje. - Pagina 3 Empty Re: Het speeltuintje.

Bericht van Tyler ma dec 05, 2011 2:00 am

'Oo wie dan?' nieuwschierig probeerde ze te bedenken wie het zou kunnen zijn. Theodore maakte duidelijk niet makkelijk vrienden, dus het moest wel een hele speciaale persoon zijn. 'En niet alle vrienden lopen in de weg, de meeste wel maar niet allemaal' iedereem had minstens een goed vriend nodig om te overleven, je kon niet alles alleen af.
Tyler
Tyler

Aantal berichten : 100

Terug naar boven Ga naar beneden

Het speeltuintje. - Pagina 3 Empty Re: Het speeltuintje.

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum