Radiance
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Inloggen

Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Meest actieve berichtenplaatsers
Snake
De open plek - Pagina 3 Vote_lcapDe open plek - Pagina 3 Voting_barDe open plek - Pagina 3 Vote_rcap 
Theodore
De open plek - Pagina 3 Vote_lcapDe open plek - Pagina 3 Voting_barDe open plek - Pagina 3 Vote_rcap 
Galileo
De open plek - Pagina 3 Vote_lcapDe open plek - Pagina 3 Voting_barDe open plek - Pagina 3 Vote_rcap 
Jake
De open plek - Pagina 3 Vote_lcapDe open plek - Pagina 3 Voting_barDe open plek - Pagina 3 Vote_rcap 
Brooke
De open plek - Pagina 3 Vote_lcapDe open plek - Pagina 3 Voting_barDe open plek - Pagina 3 Vote_rcap 
Isabelle
De open plek - Pagina 3 Vote_lcapDe open plek - Pagina 3 Voting_barDe open plek - Pagina 3 Vote_rcap 
Eric
De open plek - Pagina 3 Vote_lcapDe open plek - Pagina 3 Voting_barDe open plek - Pagina 3 Vote_rcap 
Lucinda.
De open plek - Pagina 3 Vote_lcapDe open plek - Pagina 3 Voting_barDe open plek - Pagina 3 Vote_rcap 
Shizu
De open plek - Pagina 3 Vote_lcapDe open plek - Pagina 3 Voting_barDe open plek - Pagina 3 Vote_rcap 
Shane
De open plek - Pagina 3 Vote_lcapDe open plek - Pagina 3 Voting_barDe open plek - Pagina 3 Vote_rcap 

Laatste onderwerpen
» Riddel
De open plek - Pagina 3 Emptyma dec 26, 2011 1:27 pm van Riddel

» Jagen op kleinwild
De open plek - Pagina 3 Emptyma dec 26, 2011 11:27 am van Riddel

» Een kleine inham.
De open plek - Pagina 3 Emptywo dec 21, 2011 8:19 am van Snake

» Het sportveldje
De open plek - Pagina 3 Emptyvr dec 16, 2011 9:39 pm van Mitchel

» Het beekje
De open plek - Pagina 3 Emptyvr dec 16, 2011 9:36 pm van Mitchel

» De vuurplaats
De open plek - Pagina 3 Emptydi dec 13, 2011 7:09 am van Lucinda.

» Het bloemenveld.
De open plek - Pagina 3 Emptydi dec 13, 2011 6:02 am van Calypso

» Het vissersstrandje
De open plek - Pagina 3 Emptyma dec 12, 2011 8:06 am van Shavita

» Strandhut.
De open plek - Pagina 3 Emptyma dec 12, 2011 7:56 am van Shavita

Zoeken
 
 

Geef resultaten weer als:
 


Rechercher Geavanceerd zoeken


De open plek

+4
Lucinda.
Sky
Brendon
Brooke
8 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

De open plek - Pagina 3 Empty De open plek

Bericht van Brooke ma nov 28, 2011 9:40 am

Eerste onderwerp bericht herinnering :

Zoals een open plek altijd is, is dit een open plek midden in het bos. Het is er meestal rustig,niet gek het is ook niet erg opvallend. In het midden is een grasveld waar je lekker op kan liggen in het zonnetje als je geluk hebt. Er liggen enkele stammen waar je op kan zitten, voor de rest is het gewoon een simpele plek.
Brooke
Brooke

Aantal berichten : 199

Terug naar boven Ga naar beneden


De open plek - Pagina 3 Empty Re: De open plek

Bericht van Shane zo dec 04, 2011 1:56 am

Van de stem moest Shane alleen maar lachen. 'Zo makkelijk ben ik niet te paaien.' Het was grappig dat ze het zo graag wilde weten en hij niks zei of deed. Hij bleef haar recht in haar ogen aankijken terwijl er nogsteeds een uitdagende blik in zijn ogen lag.
Shane
Shane

Aantal berichten : 134

Terug naar boven Ga naar beneden

De open plek - Pagina 3 Empty Re: De open plek

Bericht van Snake zo dec 04, 2011 2:00 am

Snake wilde gaan vloeken maar hield zich gelukkig in.' Hmm hoe krijg ik het wel uit je?' Ze trok haar wenkbrauw op maar het viel niet echt op zoals gewoonlijk door haar pony.' Hmm kom op ik wil het zo graag weten...' Haar stem was lief en haar gezicht stond verschrikkelijk leuk, Snake had verschillende gezichten en dit was er zoals gewoonlijk weer één om iets te krijgen. Ze liet haar vingers overzijn bovenarm strelen en daarna over zijn borst.' Kom op vertel het gewoon.' Haar stem was lief en verleidelijk zoals alleen zij die altijd kan combineren.
Snake
Snake

Aantal berichten : 315

Terug naar boven Ga naar beneden

De open plek - Pagina 3 Empty Re: De open plek

Bericht van Shane zo dec 04, 2011 2:04 am

Shane deed wat hij had gedacht, zachtjes duwde hij haar naar achteren en liet zijn gezicht boven de hare hangen. 'Nou wil je het zo graag weten. Ik wilde kijken hoe je reageerde als ik dit deed.' Zachtjes streelde hij haar wang, naar haar nek, over haar armen. Met zijn gezicht bleef hij boven de hare wangen. Hij had haar gewoon willen uitdagen, het was niet flirterig bedoeld maar wilde gewoon kijken hoe ze reageerde op dit,
Shane
Shane

Aantal berichten : 134

Terug naar boven Ga naar beneden

De open plek - Pagina 3 Empty Re: De open plek

Bericht van Snake zo dec 04, 2011 2:12 am

Snake werd verrast door zijn actie. Ze was niet geschrokken maar Snake schrok haast nooit ergens van. Zijn zachtheid voelde een keertje goed aan maar echt opgewonden werd ze er niet van. Het voelde fijn maar dat was alles.' Hmm het doet niet veel met me.' Zei ze met een beetje bedenkelijke stem. Ze liet haar hand even over zijn wang glijden, via zijn wang kwam ze in zijn hals terecht en daarna streelde ze door naar zijn borst waar ze afzette zodat hij van haar af ging en zij weer normaal omhoog kon komen.' Zoals ik al zei, het doet me niet zo veel. Het voelt echt absoluut niet verkeerd aan maar ik kan nou niet zeggen dat je me opwind.'
Snake
Snake

Aantal berichten : 315

Terug naar boven Ga naar beneden

De open plek - Pagina 3 Empty Re: De open plek

Bericht van Shane zo dec 04, 2011 4:30 am

Shane lachtte luid,'Ik wou kijken of je toch niet in de verleiding kwam om iemand te zoenen.' Zei hij grijnzend, dus toch niet. Hij keek naar de boom naast haar die met de dag ouder werd maar er toch nog als een jonge boom uitzag. Alleen maar door de magie. Daarnaar kijk hij weer naar haar.
Shane
Shane

Aantal berichten : 134

Terug naar boven Ga naar beneden

De open plek - Pagina 3 Empty Re: De open plek

Bericht van Snake zo dec 04, 2011 4:35 am

Snake schoot in de lach,' Hmm nee ik kwam niet in de verleiding. Maar ik moet zeggen dat ik wel vaker de verleiding heb gehad iemand te zoenen. Het is zo moeilijk voor mij om me daar aan te houden gewoon omdat ik eerst nogal van de ene jongen naar de andere ging en nu kan ik niet eens meer normaal een broodje delen met iemand omdat mijn speeksel iemand kan doden.'
Snake
Snake

Aantal berichten : 315

Terug naar boven Ga naar beneden

De open plek - Pagina 3 Empty Re: De open plek

Bericht van Shane zo dec 04, 2011 5:04 am

'Ja, lijkt me erg vervelend.' Zei hij terwijl hij even fronzend keek. 'Eiegenliojk kan ik dat ook niet, want dan bijt ik in iets. Ik weet niet nooit geprobeerd. Ik deel mijn voetsel meestal niet, heb er zelf voor gejaagd.' Antwoordde hij schouderophalend.
Shane
Shane

Aantal berichten : 134

Terug naar boven Ga naar beneden

De open plek - Pagina 3 Empty Re: De open plek

Bericht van Snake zo dec 04, 2011 5:10 am

Snake grinnikte,' Ik normaal ook niet, maar nu kan ik het al helemaal niet meer doen. Maar ik moet eigenlijk gaan. Ik zou helpen in de ziekenzaal want ik had daar één keer naar het meisje haar enkel gekeken en dat deed ik blijkbaar goed dus nu werk ik daar. Wat eigenlijk twee in een is. Ik mag genieten van mensen hun pijn en ik help mensen.'
Snake
Snake

Aantal berichten : 315

Terug naar boven Ga naar beneden

De open plek - Pagina 3 Empty Re: De open plek

Bericht van Shane zo dec 04, 2011 5:14 am

'Nou mooi, veel geluk.' Zei hij grijzend terwijl hij tegen de boom ging leunen. Hij zou hier nog wel wat langer blijven zitten, nog van de zon genieten. Het was een leuk gesprek gehad, wel grappig.
Shane
Shane

Aantal berichten : 134

Terug naar boven Ga naar beneden

De open plek - Pagina 3 Empty Re: De open plek

Bericht van Snake zo dec 04, 2011 5:17 am

Snake pakte haar tas weer en ging overeind en liet haar hand nog even over zijn schouder heen strelen.' Nou ik spreek je vast nog wel eens.' Daarna draaide ze zich om waarna haar haren vrolijk tegen haar rug aan dansde en liep heupwiegend weg.
Snake
Snake

Aantal berichten : 315

Terug naar boven Ga naar beneden

De open plek - Pagina 3 Empty Re: De open plek

Bericht van Calypso di dec 06, 2011 7:42 am

New

Aphrodite had deze plek gevonden maar Calypso had daar helemaal geen probleem mee. Nadat ze haar tas had neergezet spreidde ze het picknick kleed dat ze had meegenomen en ging er languit op liggen. 'Perfect' verzuchte ze tevreden, het enige jammeren was dat de lucht snel grijzer werd maar het zou nog wel even duren voor het gaat regenen. 'Ga maar meisje' mompelde ze met haar ogen dicht tegen Aphrodite die onrustig heen en weer liep, ze moest nodig wat eten en Calypso had niet genoeg bij haar, dus moest ze er zelf voor zorgen. Met grote passen rende ze het bos in opzoek naar eten. Calypso had het niet gepland maar langzaam viel ze in slaap. Het was dan ook een drukke dag geweest, en 's nachts had ze nou niet echt goed geslapen.
Calypso
Calypso

Aantal berichten : 90

Terug naar boven Ga naar beneden

De open plek - Pagina 3 Empty Re: De open plek

Bericht van Brooke wo dec 07, 2011 5:48 am

sorry voor late reactie :3
-
Brooke kwam rustig aangelopen, ze had net een eindje hardgelopen maar was overgegaan op een wandeltempo. Toen ze een open plek op liep stuitte haar ogen op een meisje dat op een picknick kleed in slaap gevallen leek te zijn. Of ze lag tenminste met gesloten op het kleed. Brooke bleef stilstaan en keek even naar het meisje, uit nieuwsgierigheid waarschijnlijk. Het gebeurde niet elke dag dat je een schone slaapster vond. Stil wilde ze weglopen, zodat ze rustig verder kon slapen, maar van dat plan kwma neit veel terecht toen ze op een luid krakende taak terecht kwam met haar voet.
Brooke
Brooke

Aantal berichten : 199

Terug naar boven Ga naar beneden

De open plek - Pagina 3 Empty Re: De open plek

Bericht van Calypso wo dec 07, 2011 9:57 am

Calypso schoot overeind toen ze gewekt werd door een takje dat kraakte. Ze baalde er een beetje van want het was net zo'n leuke droom geweest. Haar blik zocht gelijk de schuldige en ze zag een meisje staan. 'Hallo' geeuwde Calypso, de slaap uit haar ogen vreifend 'Ik ben zeker toch in slaap gevallen...' verbaast keek ze om zich heen. De donkere wolk die ze eerder gezien had was overgewaaid en de lucht was nu mooi egaal blauw. Het verbaasde haar dat Aphrodite nog niet terug was maar je wist het maar nooit met die kat misschien was ze wel een andere kat tegengekomen en maakte ze daar een praatje mee.
Calypso
Calypso

Aantal berichten : 90

Terug naar boven Ga naar beneden

De open plek - Pagina 3 Empty Re: De open plek

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum