Radiance
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Inloggen

Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Meest actieve berichtenplaatsers
Snake
De open plek Vote_lcapDe open plek Voting_barDe open plek Vote_rcap 
Theodore
De open plek Vote_lcapDe open plek Voting_barDe open plek Vote_rcap 
Galileo
De open plek Vote_lcapDe open plek Voting_barDe open plek Vote_rcap 
Jake
De open plek Vote_lcapDe open plek Voting_barDe open plek Vote_rcap 
Brooke
De open plek Vote_lcapDe open plek Voting_barDe open plek Vote_rcap 
Isabelle
De open plek Vote_lcapDe open plek Voting_barDe open plek Vote_rcap 
Eric
De open plek Vote_lcapDe open plek Voting_barDe open plek Vote_rcap 
Lucinda.
De open plek Vote_lcapDe open plek Voting_barDe open plek Vote_rcap 
Shizu
De open plek Vote_lcapDe open plek Voting_barDe open plek Vote_rcap 
Shane
De open plek Vote_lcapDe open plek Voting_barDe open plek Vote_rcap 

Laatste onderwerpen
» Riddel
De open plek Emptyma dec 26, 2011 1:27 pm van Riddel

» Jagen op kleinwild
De open plek Emptyma dec 26, 2011 11:27 am van Riddel

» Een kleine inham.
De open plek Emptywo dec 21, 2011 8:19 am van Snake

» Het sportveldje
De open plek Emptyvr dec 16, 2011 9:39 pm van Mitchel

» Het beekje
De open plek Emptyvr dec 16, 2011 9:36 pm van Mitchel

» De vuurplaats
De open plek Emptydi dec 13, 2011 7:09 am van Lucinda.

» Het bloemenveld.
De open plek Emptydi dec 13, 2011 6:02 am van Calypso

» Het vissersstrandje
De open plek Emptyma dec 12, 2011 8:06 am van Shavita

» Strandhut.
De open plek Emptyma dec 12, 2011 7:56 am van Shavita

Zoeken
 
 

Geef resultaten weer als:
 


Rechercher Geavanceerd zoeken


De open plek

+4
Lucinda.
Sky
Brendon
Brooke
8 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

De open plek Empty De open plek

Bericht van Brooke ma nov 28, 2011 9:40 am

Zoals een open plek altijd is, is dit een open plek midden in het bos. Het is er meestal rustig,niet gek het is ook niet erg opvallend. In het midden is een grasveld waar je lekker op kan liggen in het zonnetje als je geluk hebt. Er liggen enkele stammen waar je op kan zitten, voor de rest is het gewoon een simpele plek.
Brooke
Brooke

Aantal berichten : 199

Terug naar boven Ga naar beneden

De open plek Empty Re: De open plek

Bericht van Brendon di nov 29, 2011 5:32 am

Blij dat hij eindelijk tussen de bomen uitwas belande Brendon op een van de stammen. Hij kon echt niet tegen dit bos en alle dieren die daar waren, normaal had hij geen probleem met dieren, echt niet, maar zodra ze met zware takken begonnen te gooien vod hij ze toch wel erg eng.
Brendon
Brendon

Aantal berichten : 19

Terug naar boven Ga naar beneden

De open plek Empty Re: De open plek

Bericht van Sky di nov 29, 2011 5:41 am

Sky liep de open plek op en gin midden in het gras liggen. De lucht was felblauw met een zonnetje dat niet te hard en ook niet te zacht scheen. Snel stopte hij de oortjes van zij Ipod in zijn oor en een één of ander popnummer schalde zijn oren binnen.
Sky
Sky

Aantal berichten : 39

http://twitter.com/#!/xROeliennn

Terug naar boven Ga naar beneden

De open plek Empty Re: De open plek

Bericht van Brendon di nov 29, 2011 5:48 am

Brendon keek op toen hij voetstappen hoorde, hij was hier liever even alleen geweest maar het leek hem dat als hij de jongen niet zou storen, deze hem ook niet zou storen. Dus hij leunde gerust weer wat nar achteren, vergeten dat hij op een boomstam zat en dus geen rugsteun had, om vervolgend met een kla en een luide kreet van schrik achterover te vallen.
Brendon
Brendon

Aantal berichten : 19

Terug naar boven Ga naar beneden

De open plek Empty Re: De open plek

Bericht van Sky di nov 29, 2011 5:55 am

Sky hoorde een luide kreet van achter zich komen en draaide zich in een reflex om. Toen hij de jongen zag sprong hij op en rende naar hem toe. 'Hé, alles goed?' vroeg hij aan de jongen, die als het goed was Brendon heette.
Sky
Sky

Aantal berichten : 39

http://twitter.com/#!/xROeliennn

Terug naar boven Ga naar beneden

De open plek Empty Re: De open plek

Bericht van Brendon di nov 29, 2011 5:58 am

Brendon krabbelde overeind en knikte met een zwak glimlachje naar de jongen die tegen hem gesproken had. 'Ja, dank je...' zei hij met een klein stemmetje en hij klopte zijn rug af met zijn staart, dat ding kon soms toch erg goed van pas komen.
Brendon
Brendon

Aantal berichten : 19

Terug naar boven Ga naar beneden

De open plek Empty Re: De open plek

Bericht van Sky di nov 29, 2011 7:43 am

Sky glimlachte opgelucht. 'Mooi zo. Ik heb laatst ook nog een flinke smakker gemaakt toen ik uit de lucht viel' zei hij en hij dacht weer even terug aan het moment, gelukkig had hij zich op tijd af kunnen remmen, anders was hij hier nu niet geweest. 'Jij bent Brendon toch?' vroeg hij.
Sky
Sky

Aantal berichten : 39

http://twitter.com/#!/xROeliennn

Terug naar boven Ga naar beneden

De open plek Empty Re: De open plek

Bericht van Brendon di nov 29, 2011 7:56 am

Brednon glimlachte 'fijn dat je het overleefd hebt...' zei hij naar waarheid, hij kende de jongen niet, misschien had hij hem ooit wel eens gezien, maar niemand verdiende dood te vallen. Hij knikte toen de jongen zijn naam wist. 'Inderdaad, maar ik ben helaas niet zo goed om jouw naam ook te weten.'
Brendon
Brendon

Aantal berichten : 19

Terug naar boven Ga naar beneden

De open plek Empty Re: De open plek

Bericht van Lucinda. wo nov 30, 2011 6:38 am

Luce balanceerde op een omgevallen boomstammetje, haar armen zwiepten om haar heen omdat ze haar evenwicht probeerde te houden, iets wat niet heel goed lukte. Ze kieperde uiteindelijk om en schoot in de lach. Yin rende paniekerig rondjes om haar heen. Ze gierde het uit en haar kont werd helemaal nat van de vochtige bladeren waarop ze terecht gekomen was.
Lucinda.
Lucinda.

Aantal berichten : 143

Terug naar boven Ga naar beneden

De open plek Empty Re: De open plek

Bericht van Theodore wo nov 30, 2011 8:11 am

Theodore had staan kijken naar de valpartij en klapte nu overdreven hard en langzaam in zijn handen. 'Bravo!' riep hij steeds 'Bravo! Bravo!' Hij vond het geweldig om met mensen te spotten, zo was hij nou eenmaal, ook al acteerde hij het grootste deel, het was zijn echte ik.
Theodore
Theodore

Aantal berichten : 293

Terug naar boven Ga naar beneden

De open plek Empty Re: De open plek

Bericht van Lucinda. wo nov 30, 2011 9:01 am

Lucinda glimlachte naar hem. "hoi" zei ze enthousiast, totaal niet doorhebbend dat hij haar in de maling nam. Ze krabbelde overeind en keek om zich heen om te kijken waar Yin naartoe verdwenen was. Toen ze haar niet zag fixeerde ze haar aandacht weer op de jongen. "Danku" ze maakte een buiging. Ze keek zo enorm onschuldig dat de jongen het niet zou wagen haar uit te lachen, maar luce had het niet eens door.
Lucinda.
Lucinda.

Aantal berichten : 143

Terug naar boven Ga naar beneden

De open plek Empty Re: De open plek

Bericht van Theodore wo nov 30, 2011 9:15 am

Theodore vond het geweldig dat dit meisje zo onschuldig was en eigenlijk met hem mee speelde zonder het door te hebben. 'Dat was pas een show! Bravo!' zei hij nog een keer en hij lachte toch zachtjes, een normaal mens zou haar niet uitlachen, maar ze zag er buiten onschuldig ook idioot uit.
Theodore
Theodore

Aantal berichten : 293

Terug naar boven Ga naar beneden

De open plek Empty Re: De open plek

Bericht van Shane za dec 03, 2011 4:35 am

Shane lag in het gras, zijn ogen waren gesloten . Wat genoot hij van de zon , heerlijk gewoon. Hij voelde hem van top tot teen schijnen. Het enige wat hij aan had was dan ook een spijkerbroek, die misschien bijna te warm werd.
Shane
Shane

Aantal berichten : 134

Terug naar boven Ga naar beneden

De open plek Empty Re: De open plek

Bericht van Snake za dec 03, 2011 6:18 am

Snake kwam zachtjes aanlopen omdat ze de jongen wel had gezien maar ze eigenlijk nog niet met hem wilde praten. Ze wilde eerst proberen hem te omschrijven. Dus ging ze op een afstandje van hem op een stam zitten en begon in haar boekje op te schrijven hoe hij lag en hoe hij op haar overkwam. Ze had een donkerrood topje aan dat lang uitliep en bijna een jurkje leek alleen ze had er wel een kort broekje onder waar ze het topje had ingestopt aan de voorkant.
Snake
Snake

Aantal berichten : 315

Terug naar boven Ga naar beneden

De open plek Empty Re: De open plek

Bericht van Shane za dec 03, 2011 6:26 am

Shane zuchtte, hij had het meisje gehoord, ja bijna alles was verbeterd kwa zintuigen bij hem. Toch opende hij zijn ogen niet, aan de voetstappen te horen wilde ze niet opvallen. Eigenlijk kon hij niet precies plaatsen of het een jongen of een meisje was maar hij gokte op een meisje, gewoon door de voetstappen.
Shane
Shane

Aantal berichten : 134

Terug naar boven Ga naar beneden

De open plek Empty Re: De open plek

Bericht van Snake za dec 03, 2011 6:29 am

Snake rolde even met haar ogen om de zucht van de jongen ze wist haast zeker dat het om haar ging,' Als je me weg wilt moet je het alleen maar zeggen hoor.' Nee ze zou waarschijnlijk niet luisteren maar dat hoefde hij nu nog niet te weten. Kort ging ze met haar handen door haar haren, die voor het eerst sinds lange tijd niet in twee staartjes zat. Ze trok haar benen op en ging in kleermakerszit zitten. Haar hand schreef nog steeds op hoe zij tot nu toe over hem dacht.
Snake
Snake

Aantal berichten : 315

Terug naar boven Ga naar beneden

De open plek Empty Re: De open plek

Bericht van Shane za dec 03, 2011 6:39 am

'Van mij mag je blijven zitten hoor, ik heb geen last van je.' zei hij nogsteeds met zijn ogen dicht. Hij had nooit last van mensen, behalve als ze te druk waren. Hij haalde een hand door zijn haren, die voor een keer niet in stekeltjes zaten. Als hij toch van plan was om te zwemmen.
Shane
Shane

Aantal berichten : 134

Terug naar boven Ga naar beneden

De open plek Empty Re: De open plek

Bericht van Snake za dec 03, 2011 6:43 am

Snake volgde met haar ogen zijn beweging en moest zonder dat ze het zelf echt doorhad glimlachen om de jongen.' Hmm mooi want ik was eigenlijk ook niet van plan weg te gaan.' Ze beet op haar lip en keek naar de lap tekst die ze nu al had geschreven. Haar schijfwerk was verfijnd en met veel details. Ze kon van één senario een heel boekwerk maken. Stel nou dat ze een vliegje opgegeten worden door een plant dan kwam een klein deel zo eruit te zien: Het vliegje wist niet wat zijn einde zou zijn of hoe die eruit zou zien toch vloog hij met open ogen op zijn dood af. De plant zo dodelijk maar toch zo gracieus had hem al helemaal in haar macht. Niemand had ervan kunnen verwachten dat die zo onschuldig lijkende plant zo'n monsterlijke zet zou kunnen doen. Net als bij een schaakstuk een pion kan omtoveren in een koningin wanneer die ongemerkt het andere einde van het spelbord bereikt.
Snake
Snake

Aantal berichten : 315

Terug naar boven Ga naar beneden

De open plek Empty Re: De open plek

Bericht van Shane za dec 03, 2011 6:53 am

'Hmm, dus gewoon een vraag stellen zonder dat het antwoord je boeit? Kinky hoor.' zei hij met zijn stem die hem o-zo bekend maakte, de zorgelose toon waarin je duidelijk merkte dat hij het leven niet al te ingewikkeld zag. En waarom hij kinky zei? Hij hield gewoon van het woord en waarbij mensen op een sarcastische manier 'stoer' gebruikte gebruikte hij kinky.
Shane
Shane

Aantal berichten : 134

Terug naar boven Ga naar beneden

De open plek Empty Re: De open plek

Bericht van Snake za dec 03, 2011 7:10 am

Snake kon het toch niet laten en schoot in de lach.' Het boeide me wel ik ging er alleen niet naar luisteren. En kinky? Serieus?' Ze trok haar wenkbrauw op maar dat zou de jongen om twee redenen neit opvallen. Ten eerste hij had zijn ogen dicht en ten tweede haar pony zat er toch voor zoals altijd. Ze beet kort op haar lip en begon toen weer verder met schrijven.' Je ziet er redelijk normaal uit, waar ben je mee vermengd?' Ze keek niet naar de jongen tegen wie ze aan het praten was maar naar haar huid op haar arm die slangenhuid was.
Snake
Snake

Aantal berichten : 315

Terug naar boven Ga naar beneden

De open plek Empty Re: De open plek

Bericht van Shane za dec 03, 2011 7:24 am

'Ja, vind jij het dan niet kinky?' zei hij, nu opende hij zijn ogen en duwde ze zich omhoog met zijn handen. Zijn ijsblauwe ogen bekeken haar kort van top tot teen. 'Met schorpioen. En ik weet het. Het enige wat ik heb is een harde huid op sommige plekken en als ik iemand bijt er gif in gespoten word.' Hij glimlachte scheef, zorgeloos.
Shane
Shane

Aantal berichten : 134

Terug naar boven Ga naar beneden

De open plek Empty Re: De open plek

Bericht van Snake za dec 03, 2011 7:29 am

Snake schudde haar hoofd maar zei toen met een toch wel verleidelijke stem,' Heel kinky.' Daarna grijnsde ze breed en haar ogen straalde ook. Dit gesprek was zorgeloos voor haar gevoel. Maar ze wist dat ze hem waarschijnlijk ook zou bedriegen als het haar uitkwam of dat ze hem ging chanteren of manipuleren zoals ze dat tot nu toe met iedereen in haar leven had gedaan behalve haar kleine dochtertje en haar moeder. Ze draaide een plukje haar om haar vinger en begon er een beetje mee te spelen terwijl haar ogen nu in de ijsblauwe ogen van de jongen keken.' En met wie heb ik het genoegen?'
Snake
Snake

Aantal berichten : 315

Terug naar boven Ga naar beneden

De open plek Empty Re: De open plek

Bericht van Shane za dec 03, 2011 7:36 am

Shane glimlachte, hij wist dat het meisje dat verleidelijke niet meende. En anders had hij er waarschijnlijk toch niet echt op gereageerd. 'Shane Brody Plainer, en wie is deze dame?' Vroeg hij nu ook aan haar. Ze zaten nu te praten van een afstand en langzaam stond hij op en met dezelfde lome pas liep hij op haar af, zonder zijn blik van haar ogen af te nemen.
Shane
Shane

Aantal berichten : 134

Terug naar boven Ga naar beneden

De open plek Empty Re: De open plek

Bericht van Snake za dec 03, 2011 7:39 am

Snake keek even onder de indruk,' Twee voornamen toe maar. Nu voel ik me verplicht om me ook volledig voor te stellen. Alouette beter bekent als Snake Safraan.' Ze glimlachtte en maakte plaats naast haar op de stam. Ze sloot haar boekje snel en stopte hem weg in haar schoudertas. De pen deed ze aan haar topje zodat als ze hem nodig had ze hem snel terug kon vinden. Dat deed ze haast altijd. Maar ze vond het niet nodig om de jongen te laten zien wat ze geschreven had.
Snake
Snake

Aantal berichten : 315

Terug naar boven Ga naar beneden

De open plek Empty Re: De open plek

Bericht van Shane za dec 03, 2011 7:43 am

'Hmmm, Snake. Dus je bent half slang,' zei hij terwijl hij met zijn vinger over de slangenhuid van haar bovenarm streek. 'En wat zat je te schrijven, roddels over mij.' Grijnzend keek hij haar aan, in zijn ogen kon je zien dat hij het plagend bedoelde maar stiekem was hij ook wel nieuwsgierig.
Shane
Shane

Aantal berichten : 134

Terug naar boven Ga naar beneden

De open plek Empty Re: De open plek

Bericht van Snake za dec 03, 2011 7:48 am

Snake knikte,' Klopt en ook mijn speeksel is giftig.' Ze siste tussen haar tanden door en liet hierbij ook perongeluk haar hoektanden zien. Gelijk toen ze het doorhad sloot ze haar mond en keek van de jongen met de naam Shane weg.' En ik zat gewoon de omgeving te omschrijven. Niks roddels over jou.' Ze keek weer terug in zijn ogen en haar huid tintelde kort op de plek waar hij over streek. Normaal durfde mensen nooit haar slangenhuid aan te raken omdat het leek alsof iemand haar mensenhuid had opengescheurd.
Snake
Snake

Aantal berichten : 315

Terug naar boven Ga naar beneden

De open plek Empty Re: De open plek

Bericht van Shane za dec 03, 2011 8:30 am

'Oh, dat is jammer ik wou je net gaan zoenen.' zei hij grijznend. Het was natuurlijuk n iet waar, hij kende het meisje amper, maar hij kon het niet laten om het te zeggen. Hem leek het vreselijk om giftig speeksel te hebben, als je iemand nou leuk vond kon je niet zoenen. Maarja, hij vond haar ook niet het type meisje om dat erg te vinden.
Shane
Shane

Aantal berichten : 134

Terug naar boven Ga naar beneden

De open plek Empty Re: De open plek

Bericht van Snake za dec 03, 2011 8:34 am

Snake tuitte haar lippen en trok toch alle twee haar wenkbrauwen omhoog. Maar zoals gewoonlijk viel dat neit echt op door haar pony.' Het lijkt me sterk dat je me zou willen zoenen. Ik ben nou niet bepaald een meisje dat in trek is bij de jongens.' Dat was neit waar en dat wist ze zelf maar al te goed. Toch vond ze het nodig om te zeggen. Haar wenkbrauwen namen weer de normale stand aan en haar lippen gingen in een glimlach.' Maar je kan het natuurlijk altijd proberen, misschien ben je wel imuun en zo niet dan heeft je laatste uur geslagen.' Haar stem klonk vrolijk en je hoorde duidelijk dat ze een grapje maakte.
Snake
Snake

Aantal berichten : 315

Terug naar boven Ga naar beneden

De open plek Empty Re: De open plek

Bericht van Shane za dec 03, 2011 8:40 am

'Hmm.. Zullen we het proberen?' zei hij terwijl hij naar voren boog en voor haar bleef hangen met zijn gezicht. Misscihen een paar centimeter. Lachend ging hij weer terug in zijn normale houding. 'Toch maar niet he.' Het was niet flirterig bedoeld, gewoon als grap. Shane kwam trouwens gewoon altijd charmant of iets in die richting over, als hij wilde kon hij meisjes zo om zijn vinger winden maar het doen deed hij niet.
Shane
Shane

Aantal berichten : 134

Terug naar boven Ga naar beneden

De open plek Empty Re: De open plek

Bericht van Snake za dec 03, 2011 9:44 am

Snake grinnikte schattig om zijn actie.' Hmm ik wil jou niet dood hebben.' Ze ging uit de kleermakerszit en strekte haar benen even omdat ze pijn begonnen te doen.' Ben je blij met je verandering of had je liever de oude jij willen zijn?' Ja niet iedereen kon blij zijn met zijn verandering. Snake was meer dan blij maar waarschijnlijk was zij de enige of één van de weinige.
Snake
Snake

Aantal berichten : 315

Terug naar boven Ga naar beneden

De open plek Empty Re: De open plek

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum