Radiance
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Inloggen

Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Meest actieve berichtenplaatsers
Snake
De open plek - Pagina 2 Vote_lcapDe open plek - Pagina 2 Voting_barDe open plek - Pagina 2 Vote_rcap 
Theodore
De open plek - Pagina 2 Vote_lcapDe open plek - Pagina 2 Voting_barDe open plek - Pagina 2 Vote_rcap 
Galileo
De open plek - Pagina 2 Vote_lcapDe open plek - Pagina 2 Voting_barDe open plek - Pagina 2 Vote_rcap 
Jake
De open plek - Pagina 2 Vote_lcapDe open plek - Pagina 2 Voting_barDe open plek - Pagina 2 Vote_rcap 
Brooke
De open plek - Pagina 2 Vote_lcapDe open plek - Pagina 2 Voting_barDe open plek - Pagina 2 Vote_rcap 
Isabelle
De open plek - Pagina 2 Vote_lcapDe open plek - Pagina 2 Voting_barDe open plek - Pagina 2 Vote_rcap 
Eric
De open plek - Pagina 2 Vote_lcapDe open plek - Pagina 2 Voting_barDe open plek - Pagina 2 Vote_rcap 
Lucinda.
De open plek - Pagina 2 Vote_lcapDe open plek - Pagina 2 Voting_barDe open plek - Pagina 2 Vote_rcap 
Shizu
De open plek - Pagina 2 Vote_lcapDe open plek - Pagina 2 Voting_barDe open plek - Pagina 2 Vote_rcap 
Shane
De open plek - Pagina 2 Vote_lcapDe open plek - Pagina 2 Voting_barDe open plek - Pagina 2 Vote_rcap 

Laatste onderwerpen
» Riddel
De open plek - Pagina 2 Emptyma dec 26, 2011 1:27 pm van Riddel

» Jagen op kleinwild
De open plek - Pagina 2 Emptyma dec 26, 2011 11:27 am van Riddel

» Een kleine inham.
De open plek - Pagina 2 Emptywo dec 21, 2011 8:19 am van Snake

» Het sportveldje
De open plek - Pagina 2 Emptyvr dec 16, 2011 9:39 pm van Mitchel

» Het beekje
De open plek - Pagina 2 Emptyvr dec 16, 2011 9:36 pm van Mitchel

» De vuurplaats
De open plek - Pagina 2 Emptydi dec 13, 2011 7:09 am van Lucinda.

» Het bloemenveld.
De open plek - Pagina 2 Emptydi dec 13, 2011 6:02 am van Calypso

» Het vissersstrandje
De open plek - Pagina 2 Emptyma dec 12, 2011 8:06 am van Shavita

» Strandhut.
De open plek - Pagina 2 Emptyma dec 12, 2011 7:56 am van Shavita

Zoeken
 
 

Geef resultaten weer als:
 


Rechercher Geavanceerd zoeken


De open plek

+4
Lucinda.
Sky
Brendon
Brooke
8 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

De open plek - Pagina 2 Empty De open plek

Bericht van Brooke ma nov 28, 2011 9:40 am

Eerste onderwerp bericht herinnering :

Zoals een open plek altijd is, is dit een open plek midden in het bos. Het is er meestal rustig,niet gek het is ook niet erg opvallend. In het midden is een grasveld waar je lekker op kan liggen in het zonnetje als je geluk hebt. Er liggen enkele stammen waar je op kan zitten, voor de rest is het gewoon een simpele plek.
Brooke
Brooke

Aantal berichten : 199

Terug naar boven Ga naar beneden


De open plek - Pagina 2 Empty Re: De open plek

Bericht van Shane za dec 03, 2011 9:50 am

'Oh echt niet, jammer zeg!' Hij grijnste kort en keek toen serieus toen ze het vroeg. 'Ik ben er op zich wel blij mee, ik kan alles nog doen wat een normale jongen doet, alleen zou ik het liefst gewoon weer terug zijn met zijn vrienden. Ik mis ze, het word hier saai en ik ken het hele kamp onderhand al. En vind jij er iets erg aan?' Hij keek haar belangstellend aan, wie weet kwam hij weer achter iets.
Shane
Shane

Aantal berichten : 134

Terug naar boven Ga naar beneden

De open plek - Pagina 2 Empty Re: De open plek

Bericht van Snake za dec 03, 2011 9:59 am

Snake haalde haar schouders op,' Ik vind mijn verandering eigenlijk wel cool. Het enige dat mij niet echt aanspreekt is dat ik dus waarschijnlijk niemand meer kan zoenen en dat sommige mensen me neit eens meer aan durven te raken vanwege mijn huid. Waar jij net overheen streek. Ze vinden het er te eng uit zien.'
Snake
Snake

Aantal berichten : 315

Terug naar boven Ga naar beneden

De open plek - Pagina 2 Empty Re: De open plek

Bericht van Shane za dec 03, 2011 10:08 am

Shane haalde zijn wenkbrauw op, wat hij altijd zo goed kon doen. 'Hoezo zouden ze het niet durven aan te raken, het is gewoon als een normale slangenhuid. En hoezo waarschijnlijk? Je speeksel is giftig dus je kan alleen een slangevriendje krijgen.' Aan de ene kant was het serieus en aan de andere kant was het grappend. Toch snapte hij dat ze het er moeilijk mee had.
Shane
Shane

Aantal berichten : 134

Terug naar boven Ga naar beneden

De open plek - Pagina 2 Empty Re: De open plek

Bericht van Snake za dec 03, 2011 10:11 am

Snake schudde haar hoofd,' Ik kan alleen een vriendje krijgen als die slangenjongen ook nog eens hetzelfde type slang is anders dood ik hem nogsteeds. Simpel is het niet maar maakt niet uit. Ben nooit ehct met jongens bezig geweest.' Ze haalde haar schouders op en lachtte vrolijk.'Ben je altijd zo'n flirt trouwens? Of ligt dat gewoon aan mij? Waarbij ik me dan vereerd voel.' Ze lachtte en stak plagend haar tong uit.
Snake
Snake

Aantal berichten : 315

Terug naar boven Ga naar beneden

De open plek - Pagina 2 Empty Re: De open plek

Bericht van Shane za dec 03, 2011 10:18 am

'Flirtend?' Nu schoten allebei zijn wenkbrauwen omhoog, hij had het nieteens door gehad. Voor zijn gevoel had hij gewoon met het meisje gepraat. Oke, hij moest er beter op letten want zo gaf hij mensen de verkeerde indruk. Bij meisjes was hij gewoon vrij, hij maakte grapjes of kinky zijn en al die andere dingen. Het was voor hem gewoon alsof ie met een vriend praatte, dan maakte toch ook grapjes over zulke dingen of lag het nou gewoon aan hem? Misschien dat hij bij meisjes misschien net iets meer fysiek contact maakte want bisexueel was ie niet, maar hij deed het niet met opzet. 'Sorry als ik je de verkeerde indruk gaf maar ik denk dat ik het gewoon vanzelf doe.' zei hij lachend. Als je het over een grappige en droge lag had was hij een goed voorbeeld. Het was droogjes en kort maar toch niet nep.
Shane
Shane

Aantal berichten : 134

Terug naar boven Ga naar beneden

De open plek - Pagina 2 Empty Re: De open plek

Bericht van Snake za dec 03, 2011 10:21 am

Snake schudde haar hoofd lachend,'Maakt neit uit, ik kreeg wel door dat je het niet zo bedoelde maar dat is deels omdat ik een wat nuchtere persoon ben dan de meeste meisjes. Dus ik zeg dit alleen maar om even te voorkomen dat je andere meiden kwetst.' Het was niet aanvallend maar eerder vriendelijk en behulpzaam bedoeld. Iets dat Snake niet al te vaak was. Vriendelijk ja, echt gemeend nee nooit.
Snake
Snake

Aantal berichten : 315

Terug naar boven Ga naar beneden

De open plek - Pagina 2 Empty Re: De open plek

Bericht van Shane za dec 03, 2011 10:24 am

'Tja, ik denk dat het meer in mijn aard zit en over een dag zal ik vast weer vergeten zijn dat je het gezegd had en ga ik er gewoon mee door. Ik bedoel dit niet stom hoor maar bij mij gaan zulke ddingen als dit het ene oor in ddan snapm ik het en later gaan ze het andere oor uit.' Zijn woorden kwamen weer zorgeloos over, ook de manier hoe hij bewoog, hoe hij ze uitsprak alles kwam zo zorgeloos over. En je zou denken dat nu hij hier zat anders over het leven ging nadenken maar het was nogsteeds hetzelfde. Hij hoopte dat hij ooit weer terug naar zijn eigen stad kon, en gewoon weer verder kon leven.
Shane
Shane

Aantal berichten : 134

Terug naar boven Ga naar beneden

De open plek - Pagina 2 Empty Re: De open plek

Bericht van Snake za dec 03, 2011 10:32 am

Snake knikte en ging even verzitten. Ze besloot dat ze wou liggen dus dat was wat ze deed. Ze liet haar hoofd op het been van Shane rusten anders kon ze hem niet meer aankijken.' Heb ik ook wel vaak hoor. Dat is bij mij helaas ook niet altijd handig want ik vergeet bijvoorbeeld vaak dat ik gifitg ben. Iets wat haast onmogelijk lijkt om te vergeten. En toch moet ik mezelf eraan herinneren iedere dag anders zou ik het vergeten.'
Snake
Snake

Aantal berichten : 315

Terug naar boven Ga naar beneden

De open plek - Pagina 2 Empty Re: De open plek

Bericht van Shane za dec 03, 2011 10:36 am

Nu moest Shane luid lachen. 'Zo erg ben ik ook weer niet, tot de dag van vandaag heb ik onthouden dat ik giftig ben en ik hoef er nieteens voor uit te kijken.' Hij dacht even na. 'Ohja, ik heb ook puntige hoektanden, aangezien ik mensen anders niet kan bijten. Dat was nog antwoord op de vraag die je me gesteld had.' Ja, hij vergat veel dingen die mensen zeiden maar sommige dingen in een gesprek kon hij weken onthouden. 'En heb jij dan eigenlijk nooit gehad dan een jongen ongewild kust?' vroeg hij nieuwsgierig. Ze was geen lelijk meisje dus hij kon zich niet voorstellen dat er niemand was die dat geprobeerd had.
Shane
Shane

Aantal berichten : 134

Terug naar boven Ga naar beneden

De open plek - Pagina 2 Empty Re: De open plek

Bericht van Snake za dec 03, 2011 10:40 am

Snake beet op haar lip waardoor er gelijk een straaltje bloed langs haar kin gleed. Gelijk veegde ze het weg en zorgde ze dat ze ophield met bijten. Vroeger beet ze haast altijd op haar lip en nu kon ze het niet meer awnt ze zou haar hele lip in één keer stukbijten zonder dat ze er echt bij stilstond.' Hmm ja dat is wel eens gebeurd gelukkig kon de jongen goed tegen gif en heeft de dokter de rest uit zijn lichaam weten te krijgen maar ik werd duidelijk toegesproken dat ik met niemand meer mocht zoenen omdat ik echt doden zou kunnen opleveren.'
Snake
Snake

Aantal berichten : 315

Terug naar boven Ga naar beneden

De open plek - Pagina 2 Empty Re: De open plek

Bericht van Shane za dec 03, 2011 10:43 am

'Ai, lijkt me echt kut. Sorry dat ik er heel de tijd over begin hoor maar het lijkt me écht kut.' Hij keek bedachtzaam, fronzend, naar haar maar werd al snel wakker uit zijn denken. Tot zover had hij veel geluk gehad met zijn krachten, vooral als hij al het andere hoorde. Giftige huid, giftig speeksel. Hij had het niet willen hebben hoor!
Shane
Shane

Aantal berichten : 134

Terug naar boven Ga naar beneden

De open plek - Pagina 2 Empty Re: De open plek

Bericht van Snake za dec 03, 2011 10:49 am

Snake schoot in de lach en kwam daardoor een beetje omhoog daarna ging ze weer normaal liggen en probeerde haar lach in te houden.' Ik vind het niet heel erg. Op een gegeven moment zal ik een tegengif bedenken en kan ik gaan met wie ik dan ook wil. Maar goed hmm mag ik mijn tas die nu naast jou ligt? Dan ga ik even mijn omschrijving afmaken en mag jij hem lezen als je dat wilt.'
Snake
Snake

Aantal berichten : 315

Terug naar boven Ga naar beneden

De open plek - Pagina 2 Empty Re: De open plek

Bericht van Shane za dec 03, 2011 10:52 am

Shane grinnikte. 'Dan zal ik je helpen om het te bedenken.' Zei hij met een knipoog erna. 'Omschrijving?' Hij keek haar nieuwsgierig an en pakte ondertussen de tas om hem daarnaar aan haar te geven. De zon scheen nu op zijn rug. Het zou comisch zijn als hij morgen ochtend een bruine rug had en een lichte voorkant, dan zou hij zichzelf dus echt uitlachen..
Shane
Shane

Aantal berichten : 134

Terug naar boven Ga naar beneden

De open plek - Pagina 2 Empty Re: De open plek

Bericht van Snake za dec 03, 2011 10:55 am

Snake knikte,' Ik zei aan het begin al, ik was een omschrijving aan het maken van mijn omgeving en jij dacht dat ik roddels over jou aan het opschrijven was.' Ze pakte het boekje uit haar tas en liet hem toen weer naast haar zakken. Ze pakte haar pen en keek nog even naar Shane voordat ze nog de laatste dingen opschreef.

(ik ga nu slaapie doen en maak dan de stuk tekst dat over Shane hoort te gaan en over hoe hij in de zon lag.)
Snake
Snake

Aantal berichten : 315

Terug naar boven Ga naar beneden

De open plek - Pagina 2 Empty Re: De open plek

Bericht van Shane za dec 03, 2011 10:59 am

Oki is goed, ik zie het morgen denk ik wel? xx
-
Shane grijnsde. 'Nou, ik zou die heel graag willen lezen vraag me wel af hoe je mij hebt omschreven.' Hij bekeek Snake terwijl ze nog de laatste dingen aan het schrijven was. Van haar verwachtte hij wel dat ze goed kon schrijven, nou hij zou het zo zien.
Shane
Shane

Aantal berichten : 134

Terug naar boven Ga naar beneden

De open plek - Pagina 2 Empty Re: De open plek

Bericht van Snake zo dec 04, 2011 12:29 am

Snake kraste nog het één en ander door en daarna gaf ze het boekje aan Shane.' Nou oké het zijn geen roddels over je maar de omschrijving gaat wel over je. Daarom heb je het recht om het te lezen. Maar weet wel dat ik een proffecional ben als het gaat om overdrijven en erbij verzinnen.'

Het mooie heldere gras lijkt onwerkelijk in de ogen van het meisje. En wat nog onwerkelijker voor haar leek was de jongen die erin lag. Zo zorgeloos en toch zo geconcentreerd. Het zorgde ervoor dat het meisje haar blik niet van hem af kon wenden. Zachtjes om hem niet te storen liep ze op haar tenen wat dichterbij en ging op een boomstam zitten. Haar blik was alsof ze werd gehypnotiseerd nog steeds op de jongen gericht. Zijn elegantie was verfijnd en het voelde raar aan bij het meisje om hem zo te bestuderen. Het donker blonde haar van de jongen trok even haar aandacht. Vooral toen hij even met zijn hand er doorheen ging. Je zou haast zeggen dat je er zo stekeltjes van kon maken en dan zou het helemaal leuk staan. De jongen had iets waardoor haast ieder meisje zich op haar gemak zou voelen. Met zijn ogen gesloten leek hij net een slapende engel. Oké natuurlijk is dat wat overdreven maar toch maakte hij zo’n indruk. Niet omdat hij perfect was, maar omdat hij zo zorgeloos was en het ook volledig uitstraalde. Zijn tattoo’s zijn duidelijk zichtbaar en zo gaat hij van engel naar slapende duivel. Iets wat net zo aantrekkelijk is als je het meisje vraagt. Toen hij zijn ogen open deed en naar haar keek voelde ze een korte tinteling. Zijn felgroene ogen leken door haar heen te kijken en het had een kracht waardoor ze kippenvel kreeg voor een paar seconde.
Snake
Snake

Aantal berichten : 315

Terug naar boven Ga naar beneden

De open plek - Pagina 2 Empty Re: De open plek

Bericht van Shane zo dec 04, 2011 12:42 am

Shane las het, woord voor woord, zin voor zin. Het was prachtig, voor zijn gevoel. Eigenlijk voelde hij zich ook gevleid, hoe zij over hem schreef gaf hem ergens wel een goed gevoel. Een tijdje bleef hij verbijsterd naar het papier kijken, het was zo verfijnd. 'Wow.' Bracht hij uit terwijl hij het nog een keer over gaf. Hij keek haar weer aan, weer recht in haar ogen. 'Je moet er echt iets mee doen.' Ze kon zo schrijver worden, zag je hoe ze zo een kleine gebeurtenis kon beschrijven. 'En dus.. Je vond me aantrekkelijk.' Zei hij er grappend achteraan.
Shane
Shane

Aantal berichten : 134

Terug naar boven Ga naar beneden

De open plek - Pagina 2 Empty Re: De open plek

Bericht van Snake zo dec 04, 2011 12:44 am

Snake schoot in de lach om zijn reactie en zijn woorden aan het eind.' Ja erg aantrekkelijk maar nu ik je heb leren kennen zakt het een beetje weg. Ik zie niet meer als een lekkerding ik zie je als een aardige jongen die toevallig een geweldig uiterlijk heeft.' Kort ging zo door haar haren en daarna pakte ze het boekje en keek er zelf nog een keer naar,' Hmm ik vind hem een beetje afgezaagd maar ik ga hem vanavond wel verfijnen.'
Snake
Snake

Aantal berichten : 315

Terug naar boven Ga naar beneden

De open plek - Pagina 2 Empty Re: De open plek

Bericht van Shane zo dec 04, 2011 12:53 am

'Hmm, jammer had het wel leuk gevonden als je me een lekkere jongen vond.' Zei hij grijnzend. 'Wat vind je dan een lekkere jongen?' Vroeg hij terwijl hij uit zijn zak een pakje Malboro sigaretten pakte, op de meest vreemde momenten ging hij roken. Altijd gewoon wanneer hij er zin in had. Rustig haalde hij er eentje uit, met de aansteker erbij. Gelukkig had hij stiekem een hele voorraad opgeslagen in zijn koffer, voordat hij hier kwam. Anders kon hij niks meer roken. Eigenlijk wist hij ook niet of je hier mocht roken, maar hij deed het altijd op plekken waar ze het niet konden zien. In het bos bijvoorbeeld. Hij stak de sigaret in zijn mond en liet het vuurtje van de aansteker onder hangen. Toen hij eindelijk aanstond keek hij haar weer aan. 'Moet je trouwens ook?'
Shane
Shane

Aantal berichten : 134

Terug naar boven Ga naar beneden

De open plek - Pagina 2 Empty Re: De open plek

Bericht van Snake zo dec 04, 2011 1:00 am

Snake keek naar zijn handelingen en pakte toen uiteindelijk zijn sigaret af en nam er een trekje van.' Hmm ja thanks voor het aanbod.' Ze grijnsde breed en hield nog steeds zijn sigaret in haar hand. Ze was eigenlijk niet van plan om hem terug te geven.' Maar je bent wel een lekkere jongen hoor. Maar voor mij gewoon minder aantrekkelijk. Ik val op echte bad ass jongens omdat ik zelf ook niet echt een lieverd je ben en ik moet wel iemand hebben die wat stoerder is dan ik. Want anders krijg je zo'n raar contrast.'
Snake
Snake

Aantal berichten : 315

Terug naar boven Ga naar beneden

De open plek - Pagina 2 Empty Re: De open plek

Bericht van Shane zo dec 04, 2011 1:04 am

Shane grijnste. 'Nou dan steek ik wel een nieuwe sigaret op, ik wil jou gif liever niet in mijn mond.' Zei hij grijnzend. Hij deed de handeling opnieuw en nam nu zelf een hijs van de sigaret. Rustig blasde hij die uit, het was heerlijk om te roken. 'Oh, dus wat vind je dan badass en wie zegt dat ik jou niet aankan.' Zei hij grijnzend, hij bedoelde het natuurlijk voor de grap maar ergens was hij ook wel nieuwsgierig.
Shane
Shane

Aantal berichten : 134

Terug naar boven Ga naar beneden

De open plek - Pagina 2 Empty Re: De open plek

Bericht van Snake zo dec 04, 2011 1:08 am

Snake trok haar wenkbrauw op en nu kon je het wel een beetje zien omdat haar pony een beetje uit haar gezicht was gegaan omdat ze lag.' Hmm jij en badass nee sorry dat zie ik niet voor me. Ik kick op het idee dat ik mensen pijn kan doen wanneer ik wil. En hoe slecht dat ook klinkt, ik doe maar al te graag mee aan gevechten omdat ik dan mensen pijn mag doen. Nou hoef ik niet iemand die de hele tijd met mij wilt vechten maar ik moet iemand hebben die zo ook een beetje denkt. Niet iemand die me gaat tegenhouden wanneer ik wil vechten want dan krijg je alleen maar ruzie met mij. Ik zie er misschien lief uit maar ik ben alles behalve dat.'
Snake
Snake

Aantal berichten : 315

Terug naar boven Ga naar beneden

De open plek - Pagina 2 Empty Re: De open plek

Bericht van Shane zo dec 04, 2011 1:12 am

'Hmm, dat vind ik wel kinky hoor.' Zei hij met een grijns op zijn gezicht, nu bedoelde hij kinky van letterlijk kinky. Bedachtzaam nam hij een hijs. 'Tja, van mij zou je mogen vechten wanneer je wilt. Van mij mag je alles doen wat je wilt. Maar mensen pijn doen omdat dat leuk is heb ik inderdaad niet.' Hij keek haar grijnzend aan, ze was interessant.
Shane
Shane

Aantal berichten : 134

Terug naar boven Ga naar beneden

De open plek - Pagina 2 Empty Re: De open plek

Bericht van Snake zo dec 04, 2011 1:15 am

Snake grijnsde breed en nam een grote hijs van haar sigaret en liet het uit haar neus komen.' Hmm dat dacht ik dus al. Daarom hoor jij niet bij mij. Maar schat je bent wel echt leuk. Ik voel me alleen niet zo snel tot iemand aangetrokken. En oké ik moet het toegeven nu ik het woord vaker hoor vind ik het ook wel een leuk woord. Kinky.' Ze keek even weer in zijn ogen maar daarna ook even naar de omgeving.
Snake
Snake

Aantal berichten : 315

Terug naar boven Ga naar beneden

De open plek - Pagina 2 Empty Re: De open plek

Bericht van Shane zo dec 04, 2011 1:21 am

'Jammer, ik wou je net een aanzoek doen.' Zei hij terwijl hij zijn hand weer door zijn haar haalde. 'Maar jij vind jongens dus sexy die andere mensen graag pijn doet?' Hij kon het zich eigenlijk niet voorstellen, wat was daar nou sexy aan? Naja, hij zou het antwoord zo vast krijgen.
Shane
Shane

Aantal berichten : 134

Terug naar boven Ga naar beneden

De open plek - Pagina 2 Empty Re: De open plek

Bericht van Snake zo dec 04, 2011 1:26 am

Snake grijnsde breed.' Euhmm niet helemaal maar komt in de buurt. Ze hoeven niet graag mensen pijn te doen maar wanneer ze het doen moet je echt kunnen zien dat ze ervan genieten. Oké laat maar mijn uitleg klopt niet maar ik voel me gewoon aangetrokken naar de jongens die me links laten liggen of gewelddadig zijn. Dan niet dat gewelddadige naar mij toe. Ik hoef echt niet geslagen te worden want daar vind ik zelf helemaal niks aan.' Ze wist eigenlijk ook niet echt waar ze naartoe getrokken werd. Ze had heel veel jongens gehad maar nog nooit hadden ze iets met haar gedaan. Ze hield eigenlijk altijd alelen maar vna zichzelf.
Snake
Snake

Aantal berichten : 315

Terug naar boven Ga naar beneden

De open plek - Pagina 2 Empty Re: De open plek

Bericht van Shane zo dec 04, 2011 1:31 am

'Hmm, oke.' zei hij lachend. Zijn stem klonk schor, of iets in die richting. Je kon het niet echt beschrijven. Het was gewoon altijd zo relaxt, zo zorgeloos en een beetje schor. Of hoe kon je het noemen? Ach het maakte niet uit, zijn stem was gewoon zijn stem. Er begon iets in zijn hoofd op te borrelen, iets waar hij haar reactie op wilde zien maar het doen deed hij niet.
Shane
Shane

Aantal berichten : 134

Terug naar boven Ga naar beneden

De open plek - Pagina 2 Empty Re: De open plek

Bericht van Snake zo dec 04, 2011 1:33 am

Snake nam nog een trekje en keek hem bedenkelijk aan.' Je hebt iets in je hoofd.' Het was geen vraag eerder een veronderstelling.' Wat is het?' Ze kwam wat omhoog en ging geinteresseerd naar hem toe gebogen zitten. Ze was nu toch echt wel erg nieuwsgierig. Weer nam ze een trekje en haalde diep adem waarna ze de rook uitblies. Maar haar ogen waren alleen maar op Shane gericht.
Snake
Snake

Aantal berichten : 315

Terug naar boven Ga naar beneden

De open plek - Pagina 2 Empty Re: De open plek

Bericht van Shane zo dec 04, 2011 1:36 am

'Hmmm.' Zei hij alleen maar wanneer terwijl hij haar uitdagend aankeek. Hij moest nog bedenken of hij het ging doen. Ondertussen nam hij een flinke hijs van zijn sigaret die hij door zijn mond weer uitblies. Ja, nu weet ik hoe je zijn stem kon beschrijven , nee niet schor maar rauw. Het was geen perfecte jongens stem, het had gewoon iets iets.. Iets rauws ofzo?
Shane
Shane

Aantal berichten : 134

Terug naar boven Ga naar beneden

De open plek - Pagina 2 Empty Re: De open plek

Bericht van Snake zo dec 04, 2011 1:44 am

Snake keek hem nu alleen nog maar nieuwsgieriger aan.' Kom op ik wil het weten.' Ze boog zich naar voren en fluisterde met een warme en toch wat zwoele stem,' Alsjeblieft...' Ze hoopte dat dat het enige was wat ze hoefde te vragen en te doen want normaal zou iedere andere jongen allang voor haar gevallen zijn als ze zo deed. Maar ze had net lopen vertellen dat ze niet heel erg aangetrokken was naar Shane toe dus ze wist niet zeker hoe hij zou reageren.
Snake
Snake

Aantal berichten : 315

Terug naar boven Ga naar beneden

De open plek - Pagina 2 Empty Re: De open plek

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum