Radiance
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Inloggen

Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Meest actieve berichtenplaatsers
Snake
De holle boom - Pagina 2 Vote_lcapDe holle boom - Pagina 2 Voting_barDe holle boom - Pagina 2 Vote_rcap 
Theodore
De holle boom - Pagina 2 Vote_lcapDe holle boom - Pagina 2 Voting_barDe holle boom - Pagina 2 Vote_rcap 
Galileo
De holle boom - Pagina 2 Vote_lcapDe holle boom - Pagina 2 Voting_barDe holle boom - Pagina 2 Vote_rcap 
Jake
De holle boom - Pagina 2 Vote_lcapDe holle boom - Pagina 2 Voting_barDe holle boom - Pagina 2 Vote_rcap 
Brooke
De holle boom - Pagina 2 Vote_lcapDe holle boom - Pagina 2 Voting_barDe holle boom - Pagina 2 Vote_rcap 
Isabelle
De holle boom - Pagina 2 Vote_lcapDe holle boom - Pagina 2 Voting_barDe holle boom - Pagina 2 Vote_rcap 
Eric
De holle boom - Pagina 2 Vote_lcapDe holle boom - Pagina 2 Voting_barDe holle boom - Pagina 2 Vote_rcap 
Lucinda.
De holle boom - Pagina 2 Vote_lcapDe holle boom - Pagina 2 Voting_barDe holle boom - Pagina 2 Vote_rcap 
Shizu
De holle boom - Pagina 2 Vote_lcapDe holle boom - Pagina 2 Voting_barDe holle boom - Pagina 2 Vote_rcap 
Shane
De holle boom - Pagina 2 Vote_lcapDe holle boom - Pagina 2 Voting_barDe holle boom - Pagina 2 Vote_rcap 

Laatste onderwerpen
» Riddel
De holle boom - Pagina 2 Emptyma dec 26, 2011 1:27 pm van Riddel

» Jagen op kleinwild
De holle boom - Pagina 2 Emptyma dec 26, 2011 11:27 am van Riddel

» Een kleine inham.
De holle boom - Pagina 2 Emptywo dec 21, 2011 8:19 am van Snake

» Het sportveldje
De holle boom - Pagina 2 Emptyvr dec 16, 2011 9:39 pm van Mitchel

» Het beekje
De holle boom - Pagina 2 Emptyvr dec 16, 2011 9:36 pm van Mitchel

» De vuurplaats
De holle boom - Pagina 2 Emptydi dec 13, 2011 7:09 am van Lucinda.

» Het bloemenveld.
De holle boom - Pagina 2 Emptydi dec 13, 2011 6:02 am van Calypso

» Het vissersstrandje
De holle boom - Pagina 2 Emptyma dec 12, 2011 8:06 am van Shavita

» Strandhut.
De holle boom - Pagina 2 Emptyma dec 12, 2011 7:56 am van Shavita

Zoeken
 
 

Geef resultaten weer als:
 


Rechercher Geavanceerd zoeken


De holle boom

4 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

De holle boom - Pagina 2 Empty De holle boom

Bericht van Megan ma nov 28, 2011 9:39 am

Eerste onderwerp bericht herinnering :

In het bos staat een reusachtige boom. Hij is zo breed als 2 lange vrachtwagens en zo hoog als... Nouja, niemand heeft het ooit gemeten, maar laten we zeggen dat je de top in de verste verte niet kunt bekennen. De boom is hol van binnen en heeft een kleine ingang aan de zuidkant, verscholen achter een aantal struiken. Als je de boom binnengaat is het een beetje vochtig, er druppelt water naar beneden en in een hoek is zelfs een plas ontstaan die diep en groot genoeg is om in te zwemmen. In de boom zijn natuurlijke kamers ontstaan, sommige zijn in gebruik genomen door wilde dieren, anderen worden gebruikt als geheime hut of schuilplaats. Het is een heerlijke plek om te relaxen en even op jezelf te zijn, maar ook om te kunnen praten met vrienden en geheimen te kunnen delen.

Aantal: Er is niet echt een limiet, aangezien de boom zo groot is.
Regels: /
Level: /
Megan
Megan

Aantal berichten : 26

Terug naar boven Ga naar beneden


De holle boom - Pagina 2 Empty Re: De holle boom

Bericht van Galileo za dec 03, 2011 10:46 am

Galileos gezicht betrok een beetje. "Tegen niemand zeggen, alsjeblieft." Hij keek haar bijna smekend aan. 21 hoofden keken haar smekend aan. Het was puppie-oogjesx21. "Ik heb al genoeg problemen gehad om wie ik ben, dus alsjeblieft bespaar me dat hier." Hij beet op zijn lip. Hij had niet aleen problemen op school gehad vanwege zijn seksualiteitw, maar ook vanwege zijn naam, zijn haar, zijn lengte, het feit dat hij dol wasa op lezen, omdat hij gewoon een zwak slachtoffer was en omdat hij nooit iets terugdeed. Hij kon dit niet gebruiken nu het beter ging met hem. "Trouwens, hoe kwam je erachter, ik ben niet het persoon dat het van de daken schreeuwt of te erg stereotiep is."
Galileo
Galileo

Aantal berichten : 284

Terug naar boven Ga naar beneden

De holle boom - Pagina 2 Empty Re: De holle boom

Bericht van Snake za dec 03, 2011 10:51 am

Snake streelde even kort met haar hand langs zijn wang en schudde haar hoofd,' Natuurlijk ga ik dat tegen niemand zeggen. Ik heb het recht niet. En ik weet niet hoe ik erachter ben gekomen. Ik zie dat soort dingen, ik pik ze op. En kijk me alsjeblieft nooit meer zo ontzettend schattig en smekerig aan. Alle 21 want ik verga hier haast door jullie liefheid.'
Snake
Snake

Aantal berichten : 315

Terug naar boven Ga naar beneden

De holle boom - Pagina 2 Empty Re: De holle boom

Bericht van Galileo za dec 03, 2011 11:11 am

Galileo nikte dankbaar. "Dank je. Ik weet echt niet wat ik zou moeten doen als hewt uitkwam." Hij glimalchtte naar haar. "En het word toch geen probleem dat niemand weet dat ik op jongens val, want er is toch geen enkel meisje wiens hart ik zou moeten breken engeen jongen die intresse zou hebben. Wat jij zegt dat je me misschien wel leuk zou vinden, mocht ik voor meisjes gaan, maar dat telt niet, want jij bent ook een slangen soort zoekt soort." Hij kreeg een afkeurende tik van een slangenkop tegen zijn wang, maar hij duwde de halve knuffel weg. "T is toch zo." zei hij ietwat geïrriteerd tegen de slang. Hij was erg erg koppig als het om dit soort dingen ging. Ze hadden hem deze dingen erg erg duidelijk gemaakt op school. En hij had zichzelf aangepraat dat het ook echt zo was.
Galileo
Galileo

Aantal berichten : 284

Terug naar boven Ga naar beneden

De holle boom - Pagina 2 Empty Re: De holle boom

Bericht van Snake za dec 03, 2011 10:45 pm

Snake schudde haar hoofd en keek met grote en oprecht verbaasde ogen.' Dat is helemaal niet waar, voor mij is het niet soort zoekt soort. Oké het zou een pluspunt zijn dat je mijn soort zou zijn maar geloof me ik zou iedereen kunnen krijgen. Oké niet iedereen maar opzich wel veel mensen want ik weet dat ik nou niet bepaald lelijk ben. Maar ik zou waarschijnlijk voor jou gaan. Gewoon omdat je nu zo aardig en lief voor me bent terwijl je me eigenlijk nog helemaal niet kent. En geloof me ik ben een echte bitch.' Ze liep naar hem toe en liet haar hand door de slangen gaan op zijn hoofd.' Hmm je moet naar die slangen van je luisteren. Ze hebben een ander oogpunt en daardoor ook een ander standpunt. Eéntje die goed voor je is en één waar ik ook achter sta. Luister naar ze, ze hebben goeie dingen te vertellen.'
Snake
Snake

Aantal berichten : 315

Terug naar boven Ga naar beneden

De holle boom - Pagina 2 Empty Re: De holle boom

Bericht van Galileo zo dec 04, 2011 12:26 am

Galileo schudde zijn hoofd. "I'm not gonna get my hopes up." Hij glimalchtte naar haar, ondanks zijn woorden. "Zelfs als je gelijk zou hebben... Er is hier toch geen jongen voor me. Nou ja, er is wel een jongen die ik leuk vind, maar die is jammerlijk hetero dus daar schiet ik ook niets mee op." Hij haalde zijn schouders op. "Love isn't meant for me, ik heb er mee leren leven."
Galileo
Galileo

Aantal berichten : 284

Terug naar boven Ga naar beneden

De holle boom - Pagina 2 Empty Re: De holle boom

Bericht van Snake zo dec 04, 2011 12:40 am

Snake schudde haatr hoofd weer maar ging er niet nog een keer tegenin.' Ahg ook neit voor mij hoor. Ik kan met niemand mer kussen omdat ik ze anders toch vermoord. Ik hoor gewoon bij niemand en heb dat leren accepteren. Maar leuk vind ik het niet.' Ze haalde haar schouders op en deed een stapje terug. Ze had deze jongen alweer veel te veel van zichzelf laten zien. Waarschijnlijk kwam dat omdat hij ook een slang is.
Snake
Snake

Aantal berichten : 315

Terug naar boven Ga naar beneden

De holle boom - Pagina 2 Empty Re: De holle boom

Bericht van Galileo zo dec 04, 2011 12:53 am

Galileo lachtte zachtjes. "Kijk eens naar ons, de twee helften van een slang. Ik heb het lichaam, jij zo'n beetje de rest. Misschien is het daarom dat ik dingen met jou deel die voor de rest van de wereld verborgen blijven en moeten blijven." Hij glimlachte naar haar. "Je bent aardig, Snake, ookal zeg je ene bitch te zijn."
Galileo
Galileo

Aantal berichten : 284

Terug naar boven Ga naar beneden

De holle boom - Pagina 2 Empty Re: De holle boom

Bericht van Snake zo dec 04, 2011 1:02 am

Snake wilde die woorden niet horen. Hij moest juist tegen haar gaan schreeuwen dat ze verschrikkelijk was. Dat ze bij hem weg moest blijven. Ze zou hem namelijk kwetsen en eigenlijk vond ze dat hij al genoeg gekwetst was want dat merkte zij in alles wat hij deed.' Hmm je hoort mij niet aardig te vinden. Je slangen zeggen dat je te vertrouwen bent. Dat wil ik graag geloven maar het punt is, ik ben niet te vertrouwen. Ik werd voor mijn verandering ook al Snake genoemd omdat ik vuile spelletjes speel. Ik zie mensen als mijn marieonette en niks meer. Ik geef niet om mensen, ik geef alleen om mezelf.'
Snake
Snake

Aantal berichten : 315

Terug naar boven Ga naar beneden

De holle boom - Pagina 2 Empty Re: De holle boom

Bericht van Galileo zo dec 04, 2011 1:22 am

Galileo glimlachte en schudde zijn hoofd. "Meid, dat boeit me niet, echt niet. Niet hoe je voor de verandering was. Voor de verandering was ik een mietje, en nu ben ik dat nog steeds. Maar nu een watje met iets meer ruggengraat en wat zelfvertrouwen, voor de verandering." De glimlach op zijn gezicht verhulde de gevoelens die in zijn felgroene ogen aan het oppervlak lagen niet. Hij was niet gelukkig en dat kon je zien. "Ik ben zo ver dat ik het zelfs neit erg vind als iemand aardig tegen me is als die me gebruikt, en dat is best slecht, vind je niet?" Hij lachtte hol. Ze kreeg een kijkje achter get masker van geluk dat Galileo op zijn gezicht zette als hij niet aleen was.
Galileo
Galileo

Aantal berichten : 284

Terug naar boven Ga naar beneden

De holle boom - Pagina 2 Empty Re: De holle boom

Bericht van Snake zo dec 04, 2011 1:31 am

Snake deed weer een stap dichter naar hem toe en streek zachtjes over zijn wang heen.' Je hoeft je niet altijd zo groot te houden. Bij de mensen die je vertrouwd daar mag je soms even instorten. Die zullen er dan voor je zijn. Hier tel ik mezelf niet bij op want ik ben bang dat ik die instorting alleen maar tegen je ga gebruiken maar ieder ander doet zoiets niet. En de verandering heeft me alleen maar erger gemaakt. Het heeft mijn echte ik alleen maar meer verduisterd dan dat ik al was.' Ze haalde haar hand van zijn wang af en deed weer een paar stappen achteruit.' Maar als je dat ooit tegen iemand zegt ruk ik persoonlijk je kop eraf en al die slangen hoofdjes van je ook.' Ze was weer harteloos en haar gezicht stond emotieloos. Dit was niet hoe zij echt was maar het was een goed masker om soms achter te verschuilen als haar emoties iets te veel werden.
Snake
Snake

Aantal berichten : 315

Terug naar boven Ga naar beneden

De holle boom - Pagina 2 Empty Re: De holle boom

Bericht van Galileo zo dec 04, 2011 1:48 am

Galileo glimalchtte nog steeds naar haar. "Je snapt het niet, hé, er is niemand waar ik bij kan instorten, nooit geweest ook. Zelfs mijn moeder is geen kandidaat, als ik nog naar haar zou kunnen, omdat ik haar dat niet aan kan doen. " Bij haar dreigement glimalchtte hij. "Ik ben zo koos dat er toch niemand is om het aan de vertellen, dus we hoeven geen gender-bender versie van het verhaal van Medusa te spelen."
Galileo
Galileo

Aantal berichten : 284

Terug naar boven Ga naar beneden

De holle boom - Pagina 2 Empty Re: De holle boom

Bericht van Snake zo dec 04, 2011 1:54 am

Snake knikte maar hield wel een strak gezicht.' Maar goed, ik denk dat ik je vast nog wel eens ga zien. Ik hoop dat je wel iemand vind met wie je jezelf kan zijn.' Daarna sisde ze nog eens een gedag naar de slangen en toen verdween ze door één van de tunnels in de boom. Ze moest dit even gaan verwerken en dat ging niet als die jongen voor haar stond.
Snake
Snake

Aantal berichten : 315

Terug naar boven Ga naar beneden

De holle boom - Pagina 2 Empty Re: De holle boom

Bericht van Galileo zo dec 04, 2011 2:01 am

Galileo knikte. "Dag Snake." Zei hij met een glimalch voor hij op zoek ging naar een plek om te doen waarvoor hij hier gekomen was. Lunchen.
Galileo
Galileo

Aantal berichten : 284

Terug naar boven Ga naar beneden

De holle boom - Pagina 2 Empty Re: De holle boom

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum