Radiance
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Inloggen

Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Meest actieve berichtenplaatsers
Snake
Het onafgemaakte boomhutje - Pagina 2 Vote_lcapHet onafgemaakte boomhutje - Pagina 2 Voting_barHet onafgemaakte boomhutje - Pagina 2 Vote_rcap 
Theodore
Het onafgemaakte boomhutje - Pagina 2 Vote_lcapHet onafgemaakte boomhutje - Pagina 2 Voting_barHet onafgemaakte boomhutje - Pagina 2 Vote_rcap 
Galileo
Het onafgemaakte boomhutje - Pagina 2 Vote_lcapHet onafgemaakte boomhutje - Pagina 2 Voting_barHet onafgemaakte boomhutje - Pagina 2 Vote_rcap 
Jake
Het onafgemaakte boomhutje - Pagina 2 Vote_lcapHet onafgemaakte boomhutje - Pagina 2 Voting_barHet onafgemaakte boomhutje - Pagina 2 Vote_rcap 
Brooke
Het onafgemaakte boomhutje - Pagina 2 Vote_lcapHet onafgemaakte boomhutje - Pagina 2 Voting_barHet onafgemaakte boomhutje - Pagina 2 Vote_rcap 
Isabelle
Het onafgemaakte boomhutje - Pagina 2 Vote_lcapHet onafgemaakte boomhutje - Pagina 2 Voting_barHet onafgemaakte boomhutje - Pagina 2 Vote_rcap 
Eric
Het onafgemaakte boomhutje - Pagina 2 Vote_lcapHet onafgemaakte boomhutje - Pagina 2 Voting_barHet onafgemaakte boomhutje - Pagina 2 Vote_rcap 
Lucinda.
Het onafgemaakte boomhutje - Pagina 2 Vote_lcapHet onafgemaakte boomhutje - Pagina 2 Voting_barHet onafgemaakte boomhutje - Pagina 2 Vote_rcap 
Shizu
Het onafgemaakte boomhutje - Pagina 2 Vote_lcapHet onafgemaakte boomhutje - Pagina 2 Voting_barHet onafgemaakte boomhutje - Pagina 2 Vote_rcap 
Shane
Het onafgemaakte boomhutje - Pagina 2 Vote_lcapHet onafgemaakte boomhutje - Pagina 2 Voting_barHet onafgemaakte boomhutje - Pagina 2 Vote_rcap 

Laatste onderwerpen
» Riddel
Het onafgemaakte boomhutje - Pagina 2 Emptyma dec 26, 2011 1:27 pm van Riddel

» Jagen op kleinwild
Het onafgemaakte boomhutje - Pagina 2 Emptyma dec 26, 2011 11:27 am van Riddel

» Een kleine inham.
Het onafgemaakte boomhutje - Pagina 2 Emptywo dec 21, 2011 8:19 am van Snake

» Het sportveldje
Het onafgemaakte boomhutje - Pagina 2 Emptyvr dec 16, 2011 9:39 pm van Mitchel

» Het beekje
Het onafgemaakte boomhutje - Pagina 2 Emptyvr dec 16, 2011 9:36 pm van Mitchel

» De vuurplaats
Het onafgemaakte boomhutje - Pagina 2 Emptydi dec 13, 2011 7:09 am van Lucinda.

» Het bloemenveld.
Het onafgemaakte boomhutje - Pagina 2 Emptydi dec 13, 2011 6:02 am van Calypso

» Het vissersstrandje
Het onafgemaakte boomhutje - Pagina 2 Emptyma dec 12, 2011 8:06 am van Shavita

» Strandhut.
Het onafgemaakte boomhutje - Pagina 2 Emptyma dec 12, 2011 7:56 am van Shavita

Zoeken
 
 

Geef resultaten weer als:
 


Rechercher Geavanceerd zoeken


Het onafgemaakte boomhutje

2 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Het onafgemaakte boomhutje - Pagina 2 Empty Het onafgemaakte boomhutje

Bericht van Snake di nov 29, 2011 11:18 pm

Eerste onderwerp bericht herinnering :

In één van de bomen in het bos zit een soort boomhutje. Of in ieder geval er is een begin gemaakt. Er is een platvorm ergens in de takken en je kan er met zo'n vier mensen krap op elkaar zitten. Maar daar houdt het dan ook bij op. Er is een begin gemaakt aan een soort trapje naar boven op de boom maar dat houdt halverwege op en ook de muren of het dak mist aan het boomhutje.
Snake
Snake

Aantal berichten : 315

Terug naar boven Ga naar beneden


Het onafgemaakte boomhutje - Pagina 2 Empty Re: Het onafgemaakte boomhutje

Bericht van Snake ma dec 05, 2011 4:43 am

En dat was inderdaad exact wat Snake deed. Er kwam een harde en schelle lach uit haar mond en ze grijnsde breed naar het meisje voor haar. Het meisje dat eerst zo stoer wilde doen maar nu toch echt bang was voor haar, Snake.' Hmm Isa heeft dus toch een zwakte. Of nou eigenlijk, je hebt NOG een zwakte. Je had er namelijk al heel veel en één daarvan is je grote mond maar niet doen wat je zegt.' Ze liet haar gezicht weer emotieloos staan.' Hmm en die jongen vind je vast niet leuk. Wie valt er nou op zoiets als jij!'
Snake
Snake

Aantal berichten : 315

Terug naar boven Ga naar beneden

Het onafgemaakte boomhutje - Pagina 2 Empty Re: Het onafgemaakte boomhutje

Bericht van Isabelle ma dec 05, 2011 4:52 am

Isa hief haar hoofd op, en haar ogen stond verrassend fel. Hoe kon Snake zoiets zeggen? Ze kende Isa helemaal niet goed. Als een pijl uit een boog schoot ze naar voren en sloot haar handen om Snake's keel en ze gooide haar achterover tegen de boomstam, een beweging waarin ze zelf meeging en bovenop haar op de boomstam landde. 'Neem dat terug' siste ze met een angstaanjagende stem.
Isabelle
Isabelle

Aantal berichten : 174
Woonplaats : ALs we gaan, dan gaan we met z'n alle! de kroegen overvallen! Hier in ons mooi...

Terug naar boven Ga naar beneden

Het onafgemaakte boomhutje - Pagina 2 Empty Re: Het onafgemaakte boomhutje

Bericht van Snake ma dec 05, 2011 4:57 am

Snake schrok wel even van haar bevlieging en greep gelijk nadat ze zichzelf had hervat naar de handen om haar keel en probeerde ze van haar keel af te halen.' Echt niet schoonheid, ik zou niet weten waarom iemand sowieso om jou zou geven.' Beet ze naar Isa toe terwijl ze haar voeten in de maag van Isa probeerde te zetten en nog steeds worstelde om de handen van haar keel af te halen.
Snake
Snake

Aantal berichten : 315

Terug naar boven Ga naar beneden

Het onafgemaakte boomhutje - Pagina 2 Empty Re: Het onafgemaakte boomhutje

Bericht van Isabelle ma dec 05, 2011 5:06 am

Isa keek het meisje fel aan, en boog toen naar voren om haar tanden in de nek van het meisje te zetten. Ze was niet giftig, en had ook geen slagader geraakt, maar dit was alleen maar om het meisje alleen maar pijn deed. Het bloed van smaakte vies, een beetje bitter en snel spuugde ze het uit in Snake's gezicht, zonder het door te slikken, misschien zat er wel gif in.
Isabelle
Isabelle

Aantal berichten : 174
Woonplaats : ALs we gaan, dan gaan we met z'n alle! de kroegen overvallen! Hier in ons mooi...

Terug naar boven Ga naar beneden

Het onafgemaakte boomhutje - Pagina 2 Empty Re: Het onafgemaakte boomhutje

Bericht van Snake ma dec 05, 2011 5:13 am

Snake rolde met haar ogen en haalde het meisje van haar af door haar voeten op de heupen van Isa te zetten en haar zo over haar hoofd heen te gooien tegen de boomstam aan. Daarna hield ze Isa vast anders zou ze gaan vallen en ze was nog niet klaar met Isa. Ruw veegde ze haar eigen bloed uit haar gezicht.' Hmm en hoe smaakt mijn gif nou? Ik weet dat het niet lekker is. Want niet alleen mijn speeksel is giftig maar ook mijn bloed. Ik had je in het begin nog gewaarschuwd niet te geloven dat je zo dom bent dat je dat bent vergeten. Nu weet ik helemaal zeker dat niemand ooit om je zal geven.' Haar stem klonk sissend een echte slang. De wond in haar hals deed pijn maar ze probeerde het echt te negeren.
Snake
Snake

Aantal berichten : 315

Terug naar boven Ga naar beneden

Het onafgemaakte boomhutje - Pagina 2 Empty Re: Het onafgemaakte boomhutje

Bericht van Isabelle ma dec 05, 2011 5:23 am

Isa voelde hoe ze tegen de boomstam aan gesmeten werd, maar dat maakte haar alleen maar kwader. Ze krabbelde op en veegde haar kleren af. Toen keek ze Snake aan, met een glimpje angst in haar gezicht, maar vooral vastberadenheid. 'Ja, alsof er wel mensen van jou houden' kaatste ze de bal terug, en ze kneep haar ogen tot spleetjes, wachtend op een reactie.
Isabelle
Isabelle

Aantal berichten : 174
Woonplaats : ALs we gaan, dan gaan we met z'n alle! de kroegen overvallen! Hier in ons mooi...

Terug naar boven Ga naar beneden

Het onafgemaakte boomhutje - Pagina 2 Empty Re: Het onafgemaakte boomhutje

Bericht van Snake ma dec 05, 2011 6:10 am

Snake schudde haar hoofd,' nee klopt niemand houdt van mij maar ik geef mezelf al genoeg liefde dus ik heb die van andere niet nodig. Jij wel. Jij wilt dat die jongen jou leuk vind dat hij je liefde en aandacht geeft. Ik weet alleen zeker dat hij je dat nooit gaat geven.' ze ging wat door haar knieen en wachtte op isa om aan te vallen. Snake verdedigde altijd alleen maar of ze begon het gevecht maar voor de rest viel ze nooit aan.
Snake
Snake

Aantal berichten : 315

Terug naar boven Ga naar beneden

Het onafgemaakte boomhutje - Pagina 2 Empty Re: Het onafgemaakte boomhutje

Bericht van Isabelle ma dec 05, 2011 6:46 am

Isa keek zelfvoldaan naar het meisje en leunde iets naar achteren. 'Oh, dus jij bent zo iemand? Iemand die denk dat ze alles wel alleen kan, die denkt dat ze geen liefde nodig heeft... En even voor je informatie, hij heeft al gezegd dat hij iets voor me voelt dus je hoeft niet zo slim te doen. miss-know-it-all'. Voorzichtig leunde ze weer tegen de boomstam, en glimlachte naar Snake.
Isabelle
Isabelle

Aantal berichten : 174
Woonplaats : ALs we gaan, dan gaan we met z'n alle! de kroegen overvallen! Hier in ons mooi...

Terug naar boven Ga naar beneden

Het onafgemaakte boomhutje - Pagina 2 Empty Re: Het onafgemaakte boomhutje

Bericht van Snake ma dec 05, 2011 9:57 am

Snake grijnsde dan wel breed toch voelde zij zich niet helemaal goed omdat haar plagerij niet helemaal klopte. Over wie ging het nou en waarom zou die loser zeggen dat hij iets voor deze sukkel hier voelde.' Hmm en wie zegt dat hij dat niet alleen zegt om je te gebruiken. En ja ik ben zo iemand maar ik zal de enige zijn die je tegen komt en ook werkelijk meent wat ze zegt en ook werkelijk niemand nodig heeft.'
Snake
Snake

Aantal berichten : 315

Terug naar boven Ga naar beneden

Het onafgemaakte boomhutje - Pagina 2 Empty Re: Het onafgemaakte boomhutje

Bericht van Isabelle di dec 06, 2011 3:35 am

Isa haalde haar schouders op. 'Ik geloof en vertrouw hem. Als hij het niet meent dan...' ze maakte haar zin niet af, omdat ze geen idee had wat ze dan moest doen want ze had er nog niet over na gedacht. Toch bleef ze rustig, Snake had geen gelijk, Griffin gaf echt om haar. 'En iedereen heeft iemand nodig, zelfs jij. Al kan ik me niet voorstellen dat iemand met jou om wil gaan'.
Isabelle
Isabelle

Aantal berichten : 174
Woonplaats : ALs we gaan, dan gaan we met z'n alle! de kroegen overvallen! Hier in ons mooi...

Terug naar boven Ga naar beneden

Het onafgemaakte boomhutje - Pagina 2 Empty Re: Het onafgemaakte boomhutje

Bericht van Snake di dec 06, 2011 10:40 am

Snake schudde haar hoofd,' Ik heb al iemand maar die zal ik nooit meer terug zien. Ze is geweldig.' Eigenlijk wilde ze haar tong er wel af bijten voor haar woorden. Nu leek het alsof ze op meiden viel. Nou ja beter dat dan dat ze moest gaan bekennen waarom ze zo hatelijk en gemeen was geworden.' Mijn zusje houdt van me gek genoeg en meer dan haar heb ik niet nodig.' Ze haalde haar schouders op en grijnsde gemeen.' Ik hoef me niet vast te klampen aan een jongen, ik moet zeggen dat de enige keer dat ik met een jongen ga ik dat alleen maar doe uit verveling. Ik heb gewoon iemand nodig die ik dan kan commanderen en rond laten rennen voor mij.'
Snake
Snake

Aantal berichten : 315

Terug naar boven Ga naar beneden

Het onafgemaakte boomhutje - Pagina 2 Empty Re: Het onafgemaakte boomhutje

Bericht van Isabelle wo dec 07, 2011 5:22 am

Isa keek haar aan en liet geen emotie merken. 'Ik zal je één ding vertellen..' zei ze, toen Snake klaar was met haar lange preek. 'Wat ik voel is liefde, ik kan dat zeggen omdat ik het nog nooit eerder gevoeld heb. Ik ben verliefd geweest, heb jongens gecommandeerd en gebruikt. Maar ik zou dat nooit doen bij hem' de woorden sprak ze voorzichtig, zorgvuldig uit, en je hoorde in haar stem dat ze het echt meende.
Isabelle
Isabelle

Aantal berichten : 174
Woonplaats : ALs we gaan, dan gaan we met z'n alle! de kroegen overvallen! Hier in ons mooi...

Terug naar boven Ga naar beneden

Het onafgemaakte boomhutje - Pagina 2 Empty Re: Het onafgemaakte boomhutje

Bericht van Snake wo dec 07, 2011 9:04 pm

Snake begon breed te grijnzen, vals en gemeen.' En dat is nou juist de rede waarom hij je niet moet. En anders ga ik het hem vertellen. Hoe jij andere jongens vroeger hebt gebruikt. Zal hij heel leuk vinden om te horen. En misschien heel misschien. Nee wacht waarschijnlijk heel waarschijnlijk zal hij er nog iets bij horen. Of hoe jij me hebt verteld dat je precies hetzelfde met hem gaat doen als bij jou andere jongens. Ik vraag me af of hij je dan nog ziet zitten. Ik kom erg geloofwaardig over.' Haar stem was mierzoet, net iets te zoet waardoor het gewoon akelig werd.
Snake
Snake

Aantal berichten : 315

Terug naar boven Ga naar beneden

Het onafgemaakte boomhutje - Pagina 2 Empty Re: Het onafgemaakte boomhutje

Bericht van Isabelle do dec 08, 2011 4:58 am

De rillingen liepen over Isa's rug bij deze woorden. 'Maar daar heb je toch niks aan? Aangezien je niet weet wie hij is' probeerde ze zichzelf nog te redden, maar haar woorden klonken niet alsof ze er zelf veel vertrouwen in had. Ze ging met haar hand langs haar voorhoofd en sloot haar ogen om na te denken, maar er kwam echt niks naar boven.
Isabelle
Isabelle

Aantal berichten : 174
Woonplaats : ALs we gaan, dan gaan we met z'n alle! de kroegen overvallen! Hier in ons mooi...

Terug naar boven Ga naar beneden

Het onafgemaakte boomhutje - Pagina 2 Empty Re: Het onafgemaakte boomhutje

Bericht van Snake do dec 08, 2011 8:31 pm

Snake haalde haar schouders op,' Ik vind het wel uit. Geen probleem. Ik ken iedere jongen op dit kamp en het is dus een kwestie van tijd voordat ik hem gevonden heb.' Ze lachtte gemeen en sprong toen uit de boom. Dit gesprek was zo goed als over en Snake begon nu echt honger te krijgen. Dat konijn lag boven dus daar had ze geen zin meer in want dan zou ze langs Isa moeten en dat wilde ze niet meer. Die had ze wel weer genoeg getreiterd voor één dag. Misschien ging ze morgen wel weer verder met gemeen zijn maar vandaag, hier, nu ging ze eten.
Snake
Snake

Aantal berichten : 315

Terug naar boven Ga naar beneden

Het onafgemaakte boomhutje - Pagina 2 Empty Re: Het onafgemaakte boomhutje

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum