Radiance
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Inloggen

Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Meest actieve berichtenplaatsers
Snake
Het onafgemaakte boomhutje Vote_lcapHet onafgemaakte boomhutje Voting_barHet onafgemaakte boomhutje Vote_rcap 
Theodore
Het onafgemaakte boomhutje Vote_lcapHet onafgemaakte boomhutje Voting_barHet onafgemaakte boomhutje Vote_rcap 
Galileo
Het onafgemaakte boomhutje Vote_lcapHet onafgemaakte boomhutje Voting_barHet onafgemaakte boomhutje Vote_rcap 
Jake
Het onafgemaakte boomhutje Vote_lcapHet onafgemaakte boomhutje Voting_barHet onafgemaakte boomhutje Vote_rcap 
Brooke
Het onafgemaakte boomhutje Vote_lcapHet onafgemaakte boomhutje Voting_barHet onafgemaakte boomhutje Vote_rcap 
Isabelle
Het onafgemaakte boomhutje Vote_lcapHet onafgemaakte boomhutje Voting_barHet onafgemaakte boomhutje Vote_rcap 
Eric
Het onafgemaakte boomhutje Vote_lcapHet onafgemaakte boomhutje Voting_barHet onafgemaakte boomhutje Vote_rcap 
Lucinda.
Het onafgemaakte boomhutje Vote_lcapHet onafgemaakte boomhutje Voting_barHet onafgemaakte boomhutje Vote_rcap 
Shizu
Het onafgemaakte boomhutje Vote_lcapHet onafgemaakte boomhutje Voting_barHet onafgemaakte boomhutje Vote_rcap 
Shane
Het onafgemaakte boomhutje Vote_lcapHet onafgemaakte boomhutje Voting_barHet onafgemaakte boomhutje Vote_rcap 

Laatste onderwerpen
» Riddel
Het onafgemaakte boomhutje Emptyma dec 26, 2011 1:27 pm van Riddel

» Jagen op kleinwild
Het onafgemaakte boomhutje Emptyma dec 26, 2011 11:27 am van Riddel

» Een kleine inham.
Het onafgemaakte boomhutje Emptywo dec 21, 2011 8:19 am van Snake

» Het sportveldje
Het onafgemaakte boomhutje Emptyvr dec 16, 2011 9:39 pm van Mitchel

» Het beekje
Het onafgemaakte boomhutje Emptyvr dec 16, 2011 9:36 pm van Mitchel

» De vuurplaats
Het onafgemaakte boomhutje Emptydi dec 13, 2011 7:09 am van Lucinda.

» Het bloemenveld.
Het onafgemaakte boomhutje Emptydi dec 13, 2011 6:02 am van Calypso

» Het vissersstrandje
Het onafgemaakte boomhutje Emptyma dec 12, 2011 8:06 am van Shavita

» Strandhut.
Het onafgemaakte boomhutje Emptyma dec 12, 2011 7:56 am van Shavita

Zoeken
 
 

Geef resultaten weer als:
 


Rechercher Geavanceerd zoeken


Het onafgemaakte boomhutje

2 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Het onafgemaakte boomhutje Empty Het onafgemaakte boomhutje

Bericht van Snake di nov 29, 2011 11:18 pm

In één van de bomen in het bos zit een soort boomhutje. Of in ieder geval er is een begin gemaakt. Er is een platvorm ergens in de takken en je kan er met zo'n vier mensen krap op elkaar zitten. Maar daar houdt het dan ook bij op. Er is een begin gemaakt aan een soort trapje naar boven op de boom maar dat houdt halverwege op en ook de muren of het dak mist aan het boomhutje.
Snake
Snake

Aantal berichten : 315

Terug naar boven Ga naar beneden

Het onafgemaakte boomhutje Empty Re: Het onafgemaakte boomhutje

Bericht van Isabelle wo nov 30, 2011 3:05 am

Isabelle liep met een walgende blik door het bos heen, alles was zo vies hier, maar ze moest hier toch zijn om te eten. Er was afgesproken dat ze zelf zou moeten jagen, want ze hadden op het kamp geen bloed voor haar te drinken, en ze kreeg niks anders naar binnen. Toen ze een klein konijntje zag zitten onder een boom met een halve boomhut erin ging ze met haar tong langs haar lippen. Langzaam kwam ze dichterbij, maar de laatste meters sprong ze naar voren. Met haar sterke handen klemde ze het konijn beet en zette haar tanden in diens nek.
Isabelle
Isabelle

Aantal berichten : 174
Woonplaats : ALs we gaan, dan gaan we met z'n alle! de kroegen overvallen! Hier in ons mooi...

Terug naar boven Ga naar beneden

Het onafgemaakte boomhutje Empty Re: Het onafgemaakte boomhutje

Bericht van Snake wo nov 30, 2011 3:08 am

Snake zat boven op het platvorm. Voor haar lag zoals gewoonlijk haar kladblok maar echt iets kunnen schrijven werd het niet want haar aandacht werd getrokken door een meisje dat opeens haar tanden in het konijntje zette waar eerst haar aandacht op was gericht. Ze schrok niet van die actie, het deed haar zelfs grijnzen.' Is het lekker?' Kwam er met een brede grijns uit haar mond waardoor ze haar tanden liet zien en er tussen haar tanden door haar tong siste.
Snake
Snake

Aantal berichten : 315

Terug naar boven Ga naar beneden

Het onafgemaakte boomhutje Empty Re: Het onafgemaakte boomhutje

Bericht van Isabelle wo nov 30, 2011 3:16 am

Isa liet het levenloze lichaampje van het konijn op de grond vallen en keek omhoog, er droop nog wat bloed langs haar kin. 'Heerlijk' riep ze terug op sarcastische toon. Het was waar, het bloed was heerlijk en verzachtte de schroeiende dorst. Ze ging met haar hand door haar blonde haren en deed een stap naar achteren zodat ze het meisje kon zien, dat naar haar smaak echt wel wat meer make-up kon gebruiken.
Isabelle
Isabelle

Aantal berichten : 174
Woonplaats : ALs we gaan, dan gaan we met z'n alle! de kroegen overvallen! Hier in ons mooi...

Terug naar boven Ga naar beneden

Het onafgemaakte boomhutje Empty Re: Het onafgemaakte boomhutje

Bericht van Snake wo nov 30, 2011 3:20 am

Snake klom met een kronkelende beweging uit de boom en belandde naast het meisje.' Hmm waarom de sarcasme schat? Ik kan ook wel zien dat je ervan geniet.' Haar gezicht was emotieloos maar haar ogen glinsterde uitdagend en geamuseerd. Kort tuitte ze haar lippen even en liet haar blik over het meisje gaan.' Typisch.' Mompelde ze zachtjes voor zich uit.
Snake
Snake

Aantal berichten : 315

Terug naar boven Ga naar beneden

Het onafgemaakte boomhutje Empty Re: Het onafgemaakte boomhutje

Bericht van Isabelle wo nov 30, 2011 3:23 am

'Omdat het zo'n schattig konijntje was' zei Isa met grote ogen, en ze keek het meisje aan. 'Wat typisch?' vroeg ze, omdat ze geen idee had waar ze het over was. Isa was niet de slimste, ze was meer van het stilzitten en mooi zijn, en niet van het denken want dat kon ze niet echt.
Isabelle
Isabelle

Aantal berichten : 174
Woonplaats : ALs we gaan, dan gaan we met z'n alle! de kroegen overvallen! Hier in ons mooi...

Terug naar boven Ga naar beneden

Het onafgemaakte boomhutje Empty Re: Het onafgemaakte boomhutje

Bericht van Snake wo nov 30, 2011 3:26 am

Snake schudde haar hoofd,' Niks laat maar. En schattig of niet. Het is eten en dan maakt het mij dus absoluut niet uit. Ik zou zelfs jou kunnen eten. Hmm ik vraag me af hoe je smaakt.' Ze grijnsde lichtelijk en likte kort langs haar lippen.' Hmm jammer dat ik geen mensen eet. Jij bent?' Ze haalde haar wenkbrauw op maar dat was niet heel erg duidelijk want haar pony zat er zoals gewoonlijk weer voor.
Snake
Snake

Aantal berichten : 315

Terug naar boven Ga naar beneden

Het onafgemaakte boomhutje Empty Re: Het onafgemaakte boomhutje

Bericht van Isabelle wo nov 30, 2011 3:31 am

Isabelle glimlachte een beetje schaapachtig. 'Ik ben Isa' zei ze, maar ze klonk niet heel aardig. 'En ik zou jou ook kunnen eten. Waarschijnlijk ben je niet heel lekker' zei ze zachtjes, terwijl ze met haar vinger tegen haar wang tikte en het meisje met haar grote rode ogen aankeek. 'En jij was...?'
Isabelle
Isabelle

Aantal berichten : 174
Woonplaats : ALs we gaan, dan gaan we met z'n alle! de kroegen overvallen! Hier in ons mooi...

Terug naar boven Ga naar beneden

Het onafgemaakte boomhutje Empty Re: Het onafgemaakte boomhutje

Bericht van Snake wo nov 30, 2011 3:34 am

Snake haar ogen vernauwde zich en keken het meisje arrogant aan.' Hmm wat ben je toch weer aardig het zal me niks verbazen als je hier nog geen vrienden hebt of uberhaupt geen vrienden hebt. Maar goed ik zal je nog een kans geven. Ik ben Snake. Waarmee ben je vermengd om zo op bloed te geilen?'
Snake
Snake

Aantal berichten : 315

Terug naar boven Ga naar beneden

Het onafgemaakte boomhutje Empty Re: Het onafgemaakte boomhutje

Bericht van Isabelle wo nov 30, 2011 3:37 am

Isa glimlachte, deze keer iets minder schaapachtig. 'Ach, ik heb vrienden genoeg, of het kunnen slaafjes zijn, dat weet ik niet' zei ze zachtjes, en haar ogen gingen iets gevaarlijker staan. 'Ik heb geen idee, maar ik geil zeker op bloed' mompelde ze, en ze drukte even haar hand in de hals van Snake, waarna ze met haar tong langs haar lip ging.
Isabelle
Isabelle

Aantal berichten : 174
Woonplaats : ALs we gaan, dan gaan we met z'n alle! de kroegen overvallen! Hier in ons mooi...

Terug naar boven Ga naar beneden

Het onafgemaakte boomhutje Empty Re: Het onafgemaakte boomhutje

Bericht van Snake wo nov 30, 2011 3:42 am

Snake tikte de hand weg en boog zich wat meer naar het meisje met de naam Isa toe,' Ik zou het niet doen als ik jou was. Ik ben giftig.' Ze siste kort naar haar zoals alleen slangen dat kunnen doen en liet haar hoektanden zien.' Die hoektanden heb ik ook alleen ik verlang niet zo zeer naar bloed. Ik verlang eerder naar vlees.'
Snake
Snake

Aantal berichten : 315

Terug naar boven Ga naar beneden

Het onafgemaakte boomhutje Empty Re: Het onafgemaakte boomhutje

Bericht van Isabelle wo nov 30, 2011 3:49 am

Isa deinsde achteruit. O nee, ze was weer eens niet slim geweest. 'Nou, wat vind je van dat?' vroeg ze en ze schopte het levenloze lichaampje aan de voeten van Snake en ze keek die vragend aan. 'En vlees is ook goed, maar dat kan ik op kamp krijgen' mompelde ze er nog snel achteraan.
Isabelle
Isabelle

Aantal berichten : 174
Woonplaats : ALs we gaan, dan gaan we met z'n alle! de kroegen overvallen! Hier in ons mooi...

Terug naar boven Ga naar beneden

Het onafgemaakte boomhutje Empty Re: Het onafgemaakte boomhutje

Bericht van Snake wo nov 30, 2011 3:54 am

Snake keek naar het konijntje en pakte hem op. Ze rukte het hoofd ervanaf en gooide het lichaampje op het platvorm.' Hmm ik kan hem nu wel voor je neus op gaan eten maar ik denk niet dat jij dat zo smakelijk vind.' Het hoofd zelf gooide ze ver weg want eigenlijk wilde ze die gewoon niet zien.' Hmm waarom moet ik nou weer vlees eten. Dat brengt het meeste viezigheid mee.'
Snake
Snake

Aantal berichten : 315

Terug naar boven Ga naar beneden

Het onafgemaakte boomhutje Empty Re: Het onafgemaakte boomhutje

Bericht van Isabelle wo nov 30, 2011 3:59 am

Isa sloeg haar armen over elkaar, en probeerde slim te kijken, maar dat lukte niet zo goed. 'Als ik zelf ook rouw vlees eet, waarom zou ik er dan een probleem mee hebben?' vroeg ze, terwijl ze haar beide wenkbrauwen optrok. Het was niet gemeen bedoeld, maar echt een vraag omdat ze het meisje niet helemaal kon volgen.
Isabelle
Isabelle

Aantal berichten : 174
Woonplaats : ALs we gaan, dan gaan we met z'n alle! de kroegen overvallen! Hier in ons mooi...

Terug naar boven Ga naar beneden

Het onafgemaakte boomhutje Empty Re: Het onafgemaakte boomhutje

Bericht van Snake wo nov 30, 2011 10:45 am

Snake grijnsde toch wel een beetje om die domme vraag.' nooit een slang zijn eten naar binnen zien werken? Ik bijt niet op mijn voedsel. Het gaat mijn keel in en de rest doet mijn gif. Die verteerd het helemaal.' het meisje, isa mocht dan wel niet zo snugger zijn zezorgde er wel voor dat snake zich goed voelde. Eindelijk iemand die niet snel doorhad dat ze met mensen speelde en snakee kon haar gewoon beledigen en ze zou het waarschijnlijk niet eens doorhebben.
Snake
Snake

Aantal berichten : 315

Terug naar boven Ga naar beneden

Het onafgemaakte boomhutje Empty Re: Het onafgemaakte boomhutje

Bericht van Isabelle do dec 01, 2011 12:21 am

Isa glimlachte. 'Oh, ik snap het' zei ze nep glimlachend. 'Hoe kom je precies daarboven?' vroeg ze, en ze keek naar de boomhut, die bijna onmogelijk te bereiken leek. Ze deed haar haren in een staart en staarde het meisje aan met knappe, maar hooghartige ogen.
Isabelle
Isabelle

Aantal berichten : 174
Woonplaats : ALs we gaan, dan gaan we met z'n alle! de kroegen overvallen! Hier in ons mooi...

Terug naar boven Ga naar beneden

Het onafgemaakte boomhutje Empty Re: Het onafgemaakte boomhutje

Bericht van Snake do dec 01, 2011 10:54 pm

Snake volgde haar blik naar boven en haalde toen een beetje ongeïnteresseerd haar schouders op,' Ik ben half slang ik kom overal op. Maar als je je voeten eerst op de gemaakte standaardjes zet in het hout van de boom dan kom je al een heel eind. Dan ben je ongeveer tot de helft en dan gewoon van tak naar tak en zorgen dat je er niet af valt natuurlijk. Iets dat voor jou toch wel wat moeilijk gaat worden.'
Snake
Snake

Aantal berichten : 315

Terug naar boven Ga naar beneden

Het onafgemaakte boomhutje Empty Re: Het onafgemaakte boomhutje

Bericht van Isabelle vr dec 02, 2011 4:18 am

Isa luisterde naar de spottende stem en ze keek het meisje aan. 'Echt?' vroeg ze, waarna ze naar boven klom, precies hoe het meisje haar uitgelegd had. Aangekomen bij de takken ging het iets moeilijker, maar niet vreselijk en toen zat ze opeens in de boomhut.
Isabelle
Isabelle

Aantal berichten : 174
Woonplaats : ALs we gaan, dan gaan we met z'n alle! de kroegen overvallen! Hier in ons mooi...

Terug naar boven Ga naar beneden

Het onafgemaakte boomhutje Empty Re: Het onafgemaakte boomhutje

Bericht van Snake za dec 03, 2011 4:12 am

Snake rolde met haar ogen toen Isa naar boven ging en kom daarna zelf via de takken omhoog naar de boomhut. Haar lichaam draaide in haast onmogelijke bochten en je zag duidelijk dat ze vermengd was met een slang. Ze had dezelfde soort behendigheid en soeplesse. Eénmaal boven keek ze het meisje spottend aan.' Zoals ik al zei het gaat voor jou toch wel wat moeilijker dan voor een gemiddlede mens.'
Snake
Snake

Aantal berichten : 315

Terug naar boven Ga naar beneden

Het onafgemaakte boomhutje Empty Re: Het onafgemaakte boomhutje

Bericht van Isabelle ma dec 05, 2011 3:47 am

SOrry, was deze meet helemaal vergeten.. :$
---

'Ik ben niet menselijk, dus daar kun je me niet vergelijken' zei ze met haar zachte, maar toch duidelijke stem. 'En zelfs als je dat zou doen, zou ik het beter kunnen dan de gemiddelde mens'. Ze schoof iets opzij, zodat ze niet te dicht bij het slangen meisje in de buurt zat, ze mocht haar echt niet.
Isabelle
Isabelle

Aantal berichten : 174
Woonplaats : ALs we gaan, dan gaan we met z'n alle! de kroegen overvallen! Hier in ons mooi...

Terug naar boven Ga naar beneden

Het onafgemaakte boomhutje Empty Re: Het onafgemaakte boomhutje

Bericht van Snake ma dec 05, 2011 3:51 am

Snake zag hoe ze voor haar opzij schoof en dook onder het platform door naar de andere kant waar Isa zat. Daar kwam ze boven en fluisterde in haar oor,' Hmm maak ik je ongemakkelijk voelen? Ik hoop van wel.' Haar warme adem kwam tegen Isa haar nek en ze drukte haar lippen zacht op haar slagader. Er lag een gemene grijns op Snake haar gezicht en ook haar ogen glinsterde gemeen mee. Nu leek ze in niks meer op het onschuldige meisje wat ze altijd leek te zijn.
Snake
Snake

Aantal berichten : 315

Terug naar boven Ga naar beneden

Het onafgemaakte boomhutje Empty Re: Het onafgemaakte boomhutje

Bericht van Isabelle ma dec 05, 2011 3:58 am

Isa schrok zich helemaal kapot. Toen het meisje haar lippen op haar nek zette kreeg ze een misselijk gevoel in haar mond van afschuw en angst. Niemand mocht haar zo aanraken behalve Griffin. Wow... waar kwam dat vandaan? Sinds wanneer dacht ze zo over hem? Even waren haar gedachten bij hem, maar toen duwde ze Snake van zich af, en klopte een beetje op haar kleren alsof ze net iets heel vies aangeraakt had.
Isabelle
Isabelle

Aantal berichten : 174
Woonplaats : ALs we gaan, dan gaan we met z'n alle! de kroegen overvallen! Hier in ons mooi...

Terug naar boven Ga naar beneden

Het onafgemaakte boomhutje Empty Re: Het onafgemaakte boomhutje

Bericht van Snake ma dec 05, 2011 4:02 am

Snake schoot in een beangstigende lach en ging voor het meisje zitten.' Wat is er schat, kan je niet tegen wat angst?' Nog steeds stonden ahar ogen gemeen en de grijns was niet aangenaam maar haar stem was poeslief net alsof ze Isa net een compliment had gegeven inplaats van haar uit te lachen.' Waar denk je aan pop? Je ziet er zo geschrokken uit.'
Snake
Snake

Aantal berichten : 315

Terug naar boven Ga naar beneden

Het onafgemaakte boomhutje Empty Re: Het onafgemaakte boomhutje

Bericht van Isabelle ma dec 05, 2011 4:05 am

Isa keek het meisje aan, met nog steeds een bange blik in haar ogen. Toen sprong ze een stuk naar beneden waarna ze op een tak balanceerde. 'Ik bedacht me iets wat jou helemaal niks aangaat' zei ze, iets luider dan normaal zodat Snake haar kon horen.
Isabelle
Isabelle

Aantal berichten : 174
Woonplaats : ALs we gaan, dan gaan we met z'n alle! de kroegen overvallen! Hier in ons mooi...

Terug naar boven Ga naar beneden

Het onafgemaakte boomhutje Empty Re: Het onafgemaakte boomhutje

Bericht van Snake ma dec 05, 2011 4:07 am

Snake was binnen een halve minuut op dezelfde hoogte als Isa.' Dat wist ik ook wel maar dat maakt het voor mij niet minder leuk om naar te vragen.' Snake keek geïnteresseerd hoe ze zo balanseerde,' Je weet dat ik je er nu met alle liefde wil afduwen om vervolgens je lichaam op te eten.' Ze likte langs haar lippen en versmalde haar ogen een beetje toen ze weer in de ogen van Isa keek.
Snake
Snake

Aantal berichten : 315

Terug naar boven Ga naar beneden

Het onafgemaakte boomhutje Empty Re: Het onafgemaakte boomhutje

Bericht van Isabelle ma dec 05, 2011 4:15 am

Voorzichtig zette Isa een stap naar voren, in een poging minder bang te lijken en er stond een vlammende zelfverzekerdheid in haar ogen te lezen. 'Wie zegt dat ik niet met alle liefde hetzelfde zou doen?' vroeg ze, en er was geen angst meer te herkennen haar stem of ogen. Als ze eenmaal gekozen had voor een strategie zou ze niet meer veranderen.
Isabelle
Isabelle

Aantal berichten : 174
Woonplaats : ALs we gaan, dan gaan we met z'n alle! de kroegen overvallen! Hier in ons mooi...

Terug naar boven Ga naar beneden

Het onafgemaakte boomhutje Empty Re: Het onafgemaakte boomhutje

Bericht van Snake ma dec 05, 2011 4:23 am

Snake glimlachtte,' Maar ik val niet. Jij stond te wankelen. Ik kan makkelijk mijn evenwicht bewaren. Nog iets dat het slangen extract mij mee geholpen heeft.' Ze grijnsde breed waardoor haar hoektanden goed te zien waren. Ook sisde ze eens kort en keek even met een schuin hoofd naar het meisje.' Ben je al bang voor me?'
Snake
Snake

Aantal berichten : 315

Terug naar boven Ga naar beneden

Het onafgemaakte boomhutje Empty Re: Het onafgemaakte boomhutje

Bericht van Isabelle ma dec 05, 2011 4:29 am

Isa begon te lachen, 'Maar ik heb hakken aan' zei ze zachtjes, en ze tilde een voet op om haar twaalf centimeter hoge hakken te showen. Voorzichtig leunde ze tegen de boom waar deze tak aan vast zat, en begon haar hakken uit te doen. Toen ze die uit had gooide ze ze op de grond. Nu was ze een stuk kleiner dan Snake, maar stond net zo stabiel als zij op de tak.
Isabelle
Isabelle

Aantal berichten : 174
Woonplaats : ALs we gaan, dan gaan we met z'n alle! de kroegen overvallen! Hier in ons mooi...

Terug naar boven Ga naar beneden

Het onafgemaakte boomhutje Empty Re: Het onafgemaakte boomhutje

Bericht van Snake ma dec 05, 2011 4:34 am

(ze zijn nu even groot)
~~

Snake was verbaasd dat het meisje haast even groot was als zij was.' Hmm jammer had je hakken aan gelaten dan had ik een voordeel gehad. Nu nog steeds daar niet van maar toch had ik het leuker gevonden als die hakken nog steeds aan je schattige voetjes hadden gezeten.' Ze sisde kort en sprong behendig naar het meisje toe. En kwam tot stilstand niet eens een meter van haar vandaan.' Dus vertel maar, waar dacht je aan?'
Snake
Snake

Aantal berichten : 315

Terug naar boven Ga naar beneden

Het onafgemaakte boomhutje Empty Re: Het onafgemaakte boomhutje

Bericht van Isabelle ma dec 05, 2011 4:39 am

Oksok
---

Isa probeerde nog een stap naar achteren toe, toch bevangen door angst, maar ze stond tegen de boomstam aan, in het nauw gedreven. 'I-ik dacht aan..' stotterde ze, en ze keek het meisje met grote ogen aan. '...aan een jongen' voegde ze zachtjes toe, en ze sloeg har ogen neer omdat Snake haar zeker weten uit zou lachen.
Isabelle
Isabelle

Aantal berichten : 174
Woonplaats : ALs we gaan, dan gaan we met z'n alle! de kroegen overvallen! Hier in ons mooi...

Terug naar boven Ga naar beneden

Het onafgemaakte boomhutje Empty Re: Het onafgemaakte boomhutje

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum