Radiance
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Inloggen

Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Meest actieve berichtenplaatsers
Snake
De grotten - Pagina 2 Vote_lcapDe grotten - Pagina 2 Voting_barDe grotten - Pagina 2 Vote_rcap 
Theodore
De grotten - Pagina 2 Vote_lcapDe grotten - Pagina 2 Voting_barDe grotten - Pagina 2 Vote_rcap 
Galileo
De grotten - Pagina 2 Vote_lcapDe grotten - Pagina 2 Voting_barDe grotten - Pagina 2 Vote_rcap 
Jake
De grotten - Pagina 2 Vote_lcapDe grotten - Pagina 2 Voting_barDe grotten - Pagina 2 Vote_rcap 
Brooke
De grotten - Pagina 2 Vote_lcapDe grotten - Pagina 2 Voting_barDe grotten - Pagina 2 Vote_rcap 
Isabelle
De grotten - Pagina 2 Vote_lcapDe grotten - Pagina 2 Voting_barDe grotten - Pagina 2 Vote_rcap 
Eric
De grotten - Pagina 2 Vote_lcapDe grotten - Pagina 2 Voting_barDe grotten - Pagina 2 Vote_rcap 
Lucinda.
De grotten - Pagina 2 Vote_lcapDe grotten - Pagina 2 Voting_barDe grotten - Pagina 2 Vote_rcap 
Shizu
De grotten - Pagina 2 Vote_lcapDe grotten - Pagina 2 Voting_barDe grotten - Pagina 2 Vote_rcap 
Shane
De grotten - Pagina 2 Vote_lcapDe grotten - Pagina 2 Voting_barDe grotten - Pagina 2 Vote_rcap 

Laatste onderwerpen
» Riddel
De grotten - Pagina 2 Emptyma dec 26, 2011 1:27 pm van Riddel

» Jagen op kleinwild
De grotten - Pagina 2 Emptyma dec 26, 2011 11:27 am van Riddel

» Een kleine inham.
De grotten - Pagina 2 Emptywo dec 21, 2011 8:19 am van Snake

» Het sportveldje
De grotten - Pagina 2 Emptyvr dec 16, 2011 9:39 pm van Mitchel

» Het beekje
De grotten - Pagina 2 Emptyvr dec 16, 2011 9:36 pm van Mitchel

» De vuurplaats
De grotten - Pagina 2 Emptydi dec 13, 2011 7:09 am van Lucinda.

» Het bloemenveld.
De grotten - Pagina 2 Emptydi dec 13, 2011 6:02 am van Calypso

» Het vissersstrandje
De grotten - Pagina 2 Emptyma dec 12, 2011 8:06 am van Shavita

» Strandhut.
De grotten - Pagina 2 Emptyma dec 12, 2011 7:56 am van Shavita

Zoeken
 
 

Geef resultaten weer als:
 


Rechercher Geavanceerd zoeken


De grotten

+2
Shavita
Shizu
6 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

De grotten - Pagina 2 Empty De grotten

Bericht van Shizu di nov 29, 2011 4:47 am

Eerste onderwerp bericht herinnering :

Verscholen ergens in het bos zitten verschillende kleine en grotere grotten. Sommige zijn niet meer dan gaten en een eekhoorn past er nog net in, maar sommige zijn verbonden met andere uitgangen en als je niet uitkijkt verdwaal je er in. Hier ongewapend naarbinnen gaan is niet een erg goed idee, wie weet wat voor wezens zich er schuilhouden.
Shizu
Shizu

Aantal berichten : 140

Terug naar boven Ga naar beneden


De grotten - Pagina 2 Empty Re: De grotten

Bericht van Theodore zo dec 04, 2011 7:24 am

Theodore keek beteuterd, 'You sure? Ik heb altijd al het idee gehad dat hij iets te verbergen had en dit zou het goed kunnen zijn...' zei hij bedenkelijk, dit was maar een van de redenen waarom hij nu wilde weten of Galileo gay was, maar daar was hij zelf pas half achter, misschien had Snake gelijk, misschien vond hij Galileo werkelijk leuk.
Theodore
Theodore

Aantal berichten : 293

Terug naar boven Ga naar beneden

De grotten - Pagina 2 Empty Re: De grotten

Bericht van Snake zo dec 04, 2011 7:26 am

Snake wilde nu zo graag heel hard op haar lip bijten.' Ja hij valt op jongens maar euhmm dat heb je niet van mij.' Ze liet haar blik door de ruimte gaan om Theodore niet aan te hoeven kijken.' Maar ik weet niet zeker of het waar was maar volgens mij vond hij iemand leuk die hetero was.' Ze groef echt in haar gedachte of dat waar was. Maar ja volgens haar had hij dat echt tegen haar gezegd.
Snake
Snake

Aantal berichten : 315

Terug naar boven Ga naar beneden

De grotten - Pagina 2 Empty Re: De grotten

Bericht van Theodore zo dec 04, 2011 7:33 am

Theodore kreeg weer een hele brede glimlach op zijn bleke gezicht bij het horen dat Galileo inderdaad op jongens viel. Hij schudde zijn hoofd, 'Dat heb ik niet van jou. En oké, ik geef het toe, ik vind hem leuk...' zei hij en hij beet op zijn lip, vergeten hoe scherp zijn tanden waren waardoor hij al snel zoutig bloed proefde, maar dat negeerde hij. Vandaar dat hij bij de volgende opmerking weer helemaal down leek te worden. 'Dat is rot voor 'm...'
Theodore
Theodore

Aantal berichten : 293

Terug naar boven Ga naar beneden

De grotten - Pagina 2 Empty Re: De grotten

Bericht van Snake zo dec 04, 2011 7:35 am

Snake schudde haar hoofd en wilde nog iets zeggen maar haar ogen werden groot en gingen gelijk naar het bloed.' Haal het bij me weg of ik maak je alsnog af.' De geur van het bloed was verrukkelijk. Nee ze was geen vampier maar de geur deed haar nog steeds watertanden.' En het spijt me heel erg van hem en van dat je het van mij moet horen over dat hij iemand leuk vind. Maar ga alsjeblieft weg of haal het bloed weg.' Ze deed zo verschrikkelijk haar best hem niet te bespringen nu.
Snake
Snake

Aantal berichten : 315

Terug naar boven Ga naar beneden

De grotten - Pagina 2 Empty Re: De grotten

Bericht van Theodore zo dec 04, 2011 7:50 am

Theodore bracht zijn hand naar zijn lip. 'Oké, dan ga ik maar, nog bedankt dat je mij hebt laten beseffen dat ik ook liefde kan voelen.' zei hij met een grijns en hij snelde de grot uit, hij wilde niet vermoord worden omdat hij zijn eigen lip kapot had gebeten, dat was zowat zelfmoord.
Theodore
Theodore

Aantal berichten : 293

Terug naar boven Ga naar beneden

De grotten - Pagina 2 Empty Re: De grotten

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum