Radiance
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Inloggen

Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Meest actieve berichtenplaatsers
Snake
Het kleine muurtje Vote_lcapHet kleine muurtje Voting_barHet kleine muurtje Vote_rcap 
Theodore
Het kleine muurtje Vote_lcapHet kleine muurtje Voting_barHet kleine muurtje Vote_rcap 
Galileo
Het kleine muurtje Vote_lcapHet kleine muurtje Voting_barHet kleine muurtje Vote_rcap 
Jake
Het kleine muurtje Vote_lcapHet kleine muurtje Voting_barHet kleine muurtje Vote_rcap 
Brooke
Het kleine muurtje Vote_lcapHet kleine muurtje Voting_barHet kleine muurtje Vote_rcap 
Isabelle
Het kleine muurtje Vote_lcapHet kleine muurtje Voting_barHet kleine muurtje Vote_rcap 
Eric
Het kleine muurtje Vote_lcapHet kleine muurtje Voting_barHet kleine muurtje Vote_rcap 
Lucinda.
Het kleine muurtje Vote_lcapHet kleine muurtje Voting_barHet kleine muurtje Vote_rcap 
Shizu
Het kleine muurtje Vote_lcapHet kleine muurtje Voting_barHet kleine muurtje Vote_rcap 
Shane
Het kleine muurtje Vote_lcapHet kleine muurtje Voting_barHet kleine muurtje Vote_rcap 

Laatste onderwerpen
» Riddel
Het kleine muurtje Emptyma dec 26, 2011 1:27 pm van Riddel

» Jagen op kleinwild
Het kleine muurtje Emptyma dec 26, 2011 11:27 am van Riddel

» Een kleine inham.
Het kleine muurtje Emptywo dec 21, 2011 8:19 am van Snake

» Het sportveldje
Het kleine muurtje Emptyvr dec 16, 2011 9:39 pm van Mitchel

» Het beekje
Het kleine muurtje Emptyvr dec 16, 2011 9:36 pm van Mitchel

» De vuurplaats
Het kleine muurtje Emptydi dec 13, 2011 7:09 am van Lucinda.

» Het bloemenveld.
Het kleine muurtje Emptydi dec 13, 2011 6:02 am van Calypso

» Het vissersstrandje
Het kleine muurtje Emptyma dec 12, 2011 8:06 am van Shavita

» Strandhut.
Het kleine muurtje Emptyma dec 12, 2011 7:56 am van Shavita

Zoeken
 
 

Geef resultaten weer als:
 


Rechercher Geavanceerd zoeken


Het kleine muurtje

2 plaatsers

Ga naar beneden

Het kleine muurtje Empty Het kleine muurtje

Bericht van Snake wo nov 30, 2011 3:50 am

Er is een klein muurtje net achter de eetzaal en eigenlijk heeft het geen rede. Sommige zeggen dat het er komt omdat vroeger de eetzaal wat meer naar achtere was en wat groter. Maar voglens de leiding is daar niks van waar. Het is gewoon een muur die daar staat zonder enig doel of rede. Er hangen veel rokers of stelletjes maar dat is dan rond de middag. In de avond en ochtend is er haast niemand en heeft niemand daar ook echt iets te zoeken. Het muurtje is half hoog dus je kan gewoon op gaan zitten als je wat moeite doet om erop te komen.
Snake
Snake

Aantal berichten : 315

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kleine muurtje Empty Re: Het kleine muurtje

Bericht van Xena wo nov 30, 2011 4:14 am

Verveeld begon Xena de bloemblaadjes een voor een van de gele bloem te plukken. Was er dan helemaal niks te doen hier in de buurt? Op naar de volgende bloem, had ze nog maar een sigaret… de laatste keer dat ze er een in haar hand gehad had was nu al een dag of drie geleden. De groene bloem was aan de beurt, nog maar twee bloemen dan moest ze opstaan om nieuwen te plukken. Lui bedacht ze dat als ze nou hard zou gillen er vast wel iemand zou komen kijken wat er aan de hand was.. maar dan zou ze wegmoeten rennen om zich niet te hoeven verantwoordingen. Het idee zetten ze maar snel uit haar hoofd, rennen koste te veel moeite net als gillen. Groene bloem leeg, Xena strekte zich uit en ging met haar rug op het muurtje liggen zodat ze naar de wolken kon kijken. De bloemblaatjes van de gele en groenen bloem gooit ze in de lucht en zachtjes dwaalde die naar beneden.
Xena
Xena

Aantal berichten : 26

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kleine muurtje Empty Re: Het kleine muurtje

Bericht van Snake wo nov 30, 2011 10:36 am

Snake was eigenlijk van plan geweest om in de eetzaal te gaan zitten en sociaaal te doen. Of eigenlijk iemand te zoeken die haar volgende marionette zou worden maar toen ze binnen liep, liep er een jongen tegen haar aan en die gooide toen perongeluk koffie over haar heen. Je kon wel zeggen dat ze not amused was. Snel was ze weggelopen voordat haar woedde het overnam. Sowieso zou die jongen nog wel een keer terug gepakt worden alleen moest ze even de juiste persoon vinden voor haar om dat te doen. Je dacht toch zeker niet dat ze zelf haar handen vuil ging maken. Een schoon hemd aangetrokken en uitgekomen bij hetkleine muurtje zag ze een meisje daar liggen. Snake twijfelde, ze had wel zin in een bitch fight maar misschien was dit meisje nog wel handig voor later als ze weer ergen hulp voor nodig had.
Snake
Snake

Aantal berichten : 315

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kleine muurtje Empty Re: Het kleine muurtje

Bericht van Xena vr dec 02, 2011 12:39 am

Xena vroeg zich af of je dood kon gaan aan verveling. En zo ja dan stond zij op het punt dat wist ze echt honderd procent zeker. Verveeld keek ze naar haar vingers die met de sigaret in haar handen speelde en hem over haar vingers liet rollen. Al snel was haar aandacht ook daar vanaf gegaan en nu staarde ze weer naar de lucht.' Waarom moet het leven saai zijn? Of ligt het aan mij?' Mompelde ze met een monotone stem voor zich uit en aan niemand in het bijzonder.
Xena
Xena

Aantal berichten : 26

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kleine muurtje Empty Re: Het kleine muurtje

Bericht van Snake vr dec 02, 2011 12:44 am

Snake kwam om de hoek gelopen en hoopte eigenlijk dat ze een zoenend stelletje zou betrappen want dan kon ze lekker even mensen gaan chanteren. Maar inplaats daarvan was er iemand die haar dus helemaal niks boeide. Toch ving ze de laatste woorden van het meisje op en zonder dat ze het doorhad krulde haar mondhoeken omhoog.' Dat ligt volledig aan jou. Je ziet eruit alsof je nooit plezier maakt.' Hmm deze opmerking was nog niet eens zo beledigend vond Snake. vooral omdat ze er wat spot in had gegooid.
Snake
Snake

Aantal berichten : 315

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kleine muurtje Empty Re: Het kleine muurtje

Bericht van Xena vr dec 02, 2011 8:04 am

'Ooo wat zijn we weer aardig!' Xena had geen idee tegen wie ze aan het praten was maar ze had ook geen zin om zich om te draaien. Niet dat ze niet geschrokken was dat er zomaar iemand achter haar tegen haar begon te praten maar ze probeerde dat zo goed mogelijk te verbergen. 'Heeft je moeder je geen manieren geleerd of zo? Het is niet echt beleeft om zomaar iemand die je niet kent te beledigen' niet dat het Xena iets uitmaakte dat ze beledigt werd het was zeker niet de eerste keer en het zal vast ook niet de laatste keer zijn.
Xena
Xena

Aantal berichten : 26

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kleine muurtje Empty Re: Het kleine muurtje

Bericht van Snake za dec 03, 2011 3:57 am

Snake haalde haar schouders op wetend dat het meisje haar toch niet zou zien,' Ahgg ja mijun moeder heeft het me wel geprobeerd te leren maar ik wilde niet luisteren. Maar het is toch zo? Anders zat je hier nu niet alleen?' Ze klom zonder enige moeite, door haar slangengen, op de muur en keek het meisje nu recht in haar ogen. Haar hoofd was een beetje schuin en ze lachtte lievelijk maar bedriegelijk.
Snake
Snake

Aantal berichten : 315

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kleine muurtje Empty Re: Het kleine muurtje

Bericht van Xena za dec 03, 2011 5:58 am

'Ach ja spaar mijn gevoelens maar' niet dat Xena zich iet aantrok van het meisje. 'En misschien ben ik wel saai maar ik zit hier niet alleen, jij zit hier toch nu ook dus betekend dat dat jij ook saai bent of geld het alleen voor vreemde?' zonder veel moeite klom het meisje op het muurtje en Xena moest toegeven dat ze best wel jaloers was door haar mutatie was haar evenwicht verbeterd en kon ze hoger springen maar toch zou ze niet zo makkelijk op het muurtje kunnen klimmen als het meisje.
Xena
Xena

Aantal berichten : 26

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kleine muurtje Empty Re: Het kleine muurtje

Bericht van Snake za dec 03, 2011 6:05 am

Snake grijnsde,' Hmm je opmerking was mooi gericht maar je moet toch wel wat meer moeite doen om mij te beledigen. Ik zit hier naast je omdat ik net ben weggelopen van een senario dat uit zou lopen op een gevecht. Maar ik kan dat senario ook hier verder afspelen dan sla ik jou nu gewoon.' Ze glimlachtte vriendelijk en haar stem klonk alsof ze het had over hoe mooi het haar van het meisje zat.
Snake
Snake

Aantal berichten : 315

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kleine muurtje Empty Re: Het kleine muurtje

Bericht van Xena za dec 03, 2011 9:41 am

Xena trok een wenkbrauw vragen op 'wie zegt dat ik je wou beledigen? Het was alleen maar een opmerking.' en als ze ruzie wou best voegde Xena er in gedachte aan toe, misschien maakte dat deze dag wet interesanter.
Xena
Xena

Aantal berichten : 26

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kleine muurtje Empty Re: Het kleine muurtje

Bericht van Snake za dec 03, 2011 9:46 am

Snake rolde met haar ogen maar zei verder niks. Ze zocht druk in haar tas naar een sigaret en een aansteker maar geen van beide leken in haar tas te zitten. Met een zucht liet ze uiteindelijk de tas met rust en pakte de sigeret van Xena af.' Je vind het toch niet erg?' Vroeg ze poeslief terwijl ze een trekje nam en het diep inademde om het vervolgens in het meisje haar gezicht uit te blazen.
Snake
Snake

Aantal berichten : 315

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kleine muurtje Empty Re: Het kleine muurtje

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum