Radiance
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Inloggen

Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Meest actieve berichtenplaatsers
Snake
Een opgedroogde vertakking van het beekje.  Vote_lcapEen opgedroogde vertakking van het beekje.  Voting_barEen opgedroogde vertakking van het beekje.  Vote_rcap 
Theodore
Een opgedroogde vertakking van het beekje.  Vote_lcapEen opgedroogde vertakking van het beekje.  Voting_barEen opgedroogde vertakking van het beekje.  Vote_rcap 
Galileo
Een opgedroogde vertakking van het beekje.  Vote_lcapEen opgedroogde vertakking van het beekje.  Voting_barEen opgedroogde vertakking van het beekje.  Vote_rcap 
Jake
Een opgedroogde vertakking van het beekje.  Vote_lcapEen opgedroogde vertakking van het beekje.  Voting_barEen opgedroogde vertakking van het beekje.  Vote_rcap 
Brooke
Een opgedroogde vertakking van het beekje.  Vote_lcapEen opgedroogde vertakking van het beekje.  Voting_barEen opgedroogde vertakking van het beekje.  Vote_rcap 
Isabelle
Een opgedroogde vertakking van het beekje.  Vote_lcapEen opgedroogde vertakking van het beekje.  Voting_barEen opgedroogde vertakking van het beekje.  Vote_rcap 
Eric
Een opgedroogde vertakking van het beekje.  Vote_lcapEen opgedroogde vertakking van het beekje.  Voting_barEen opgedroogde vertakking van het beekje.  Vote_rcap 
Lucinda.
Een opgedroogde vertakking van het beekje.  Vote_lcapEen opgedroogde vertakking van het beekje.  Voting_barEen opgedroogde vertakking van het beekje.  Vote_rcap 
Shizu
Een opgedroogde vertakking van het beekje.  Vote_lcapEen opgedroogde vertakking van het beekje.  Voting_barEen opgedroogde vertakking van het beekje.  Vote_rcap 
Shane
Een opgedroogde vertakking van het beekje.  Vote_lcapEen opgedroogde vertakking van het beekje.  Voting_barEen opgedroogde vertakking van het beekje.  Vote_rcap 

Laatste onderwerpen
» Riddel
Een opgedroogde vertakking van het beekje.  Emptyma dec 26, 2011 1:27 pm van Riddel

» Jagen op kleinwild
Een opgedroogde vertakking van het beekje.  Emptyma dec 26, 2011 11:27 am van Riddel

» Een kleine inham.
Een opgedroogde vertakking van het beekje.  Emptywo dec 21, 2011 8:19 am van Snake

» Het sportveldje
Een opgedroogde vertakking van het beekje.  Emptyvr dec 16, 2011 9:39 pm van Mitchel

» Het beekje
Een opgedroogde vertakking van het beekje.  Emptyvr dec 16, 2011 9:36 pm van Mitchel

» De vuurplaats
Een opgedroogde vertakking van het beekje.  Emptydi dec 13, 2011 7:09 am van Lucinda.

» Het bloemenveld.
Een opgedroogde vertakking van het beekje.  Emptydi dec 13, 2011 6:02 am van Calypso

» Het vissersstrandje
Een opgedroogde vertakking van het beekje.  Emptyma dec 12, 2011 8:06 am van Shavita

» Strandhut.
Een opgedroogde vertakking van het beekje.  Emptyma dec 12, 2011 7:56 am van Shavita

Zoeken
 
 

Geef resultaten weer als:
 


Rechercher Geavanceerd zoeken


Een opgedroogde vertakking van het beekje.

3 plaatsers

Ga naar beneden

Een opgedroogde vertakking van het beekje.  Empty Een opgedroogde vertakking van het beekje.

Bericht van Shavita di nov 29, 2011 8:07 am

Zoals de titel al zegt, is het een vertakking van het beekje en is het opgedroogd. Hier en daar liggen nog wat dode vissen die niet op tijd konden ontsnappen, er staan wat verdorde waterplanten die zo goed als dood zijn eigenlijk. De modderachtige ondergrond is erg vruchtbaar, te zien aan de bloemen en graspollen die er groeien. Het is een rustige plek behalve als het mistig is dan is het nogal onheilspellend....
Shavita
Shavita

Aantal berichten : 128
Woonplaats : ....

Terug naar boven Ga naar beneden

Een opgedroogde vertakking van het beekje.  Empty Re: Een opgedroogde vertakking van het beekje.

Bericht van Brooke wo nov 30, 2011 9:00 am

Het was een redelijk afgelegen plek, dus Brooke verwachten niet dat er iemand in de buurt zou zijn. In haar oren zaten de oortjes van haar Ipod, als je dichtbij stond kon je de muziek duidelijk horen. Brooke hield van harde muziek, dan kom je er tenminste lekker op dansen. Iets wat ze op het moment ook wel deed, niet uitgebreid, maar met kleine maniertjes waarop ze liep.
Brooke
Brooke

Aantal berichten : 199

Terug naar boven Ga naar beneden

Een opgedroogde vertakking van het beekje.  Empty Re: Een opgedroogde vertakking van het beekje.

Bericht van Cry wo nov 30, 2011 9:06 am

Daar liep het kleine meisje met de witte haren. Haar rode ogen keken naar het pad voor haar, zodat ze geen dingen over het hoofd zag waar ze over kon vallen. Straks liep er nog iets, je wist het nooit hier. Cry had haar iPod touch in haar handen en zong zachtjes voor zich uit terwijl ze haar weg vervolgde. Ze lette verder niet om alles om haar heen.
Cry
Cry

Aantal berichten : 88

Terug naar boven Ga naar beneden

Een opgedroogde vertakking van het beekje.  Empty Re: Een opgedroogde vertakking van het beekje.

Bericht van Brooke wo nov 30, 2011 9:49 am

Doordt Brooke voornamelijk met haar muziek bezg was, hd ze niet door dat er iemand aankwam. Zelfs al zou het meisje tegen haar ptaten, groten kans dat ze haar toch niet hoorde. Haar muziek stond 'gevaarlijk' hard. Maar dat ze later doof zou worden, zou ze dan wel merken. Nu danste ze gewoon hast onmerkbaar op de muziek.
Brooke
Brooke

Aantal berichten : 199

Terug naar boven Ga naar beneden

Een opgedroogde vertakking van het beekje.  Empty Re: Een opgedroogde vertakking van het beekje.

Bericht van Cry do dec 01, 2011 4:38 am

De rode ogen van Cry kregen een meisje in beeld, een meisje op haar pad dat niet op haar omgeving leek te letten. Het meisje was druk bezig leek het zo. Ze stopte met zingen en stapte wat stappen opzij zodat ze niet tegen dit meisje zou opbotsen. Een geirriteerde zucht ging over haar lippen. Nog steeds had ze geen contact gemaakt met anderen, gewoon omdat ze het hier niet leuk wou hebben. Ze wilde niet dat haar ouders op enige manier gelijk kregen dat het goed voor haar was als ze hierheen ging.
Cry
Cry

Aantal berichten : 88

Terug naar boven Ga naar beneden

Een opgedroogde vertakking van het beekje.  Empty Re: Een opgedroogde vertakking van het beekje.

Bericht van Brooke do dec 01, 2011 10:56 pm

Brooke schrok op van het meisje dat ze ineens in haar ooghoek zag opdoemen. Uit reflex trok ze haar beide oortjes uit, met zoveel geweldig dat ze ook nog eens bijna de muziekspeler op de grond liet vallen. Licht onhnadig pakte ze deze snel weer bij elkaar en stopte hem in de zak van haar broek. "Waar kom jij nou vandaan?" vroeg ze po een wat dommige toon, maar ze had het meisje gewoon totaal niet opgemerkt.
Brooke
Brooke

Aantal berichten : 199

Terug naar boven Ga naar beneden

Een opgedroogde vertakking van het beekje.  Empty Re: Een opgedroogde vertakking van het beekje.

Bericht van Cry vr dec 02, 2011 3:29 am

Cry kon het niet laten om met haar ogen te rollen en haalde een van de oortjes uit haar oren. 'Ik liep hier al een tijdje.' Zei ze schouderophalend tegen het meisje en vroeg zich af hoe mensen zo onoplettend konden zijn. Haar ogen namen het meisje even in een paar secondes in zich op. Ze wist nooit wat ze moest denken van de mensen hier, of bijna nooit.
Cry
Cry

Aantal berichten : 88

Terug naar boven Ga naar beneden

Een opgedroogde vertakking van het beekje.  Empty Re: Een opgedroogde vertakking van het beekje.

Bericht van Brooke vr dec 02, 2011 6:40 am

Brooke negeerde het ogenrollen straal, dat kon haar totaal niet interreseren. "O." zei ze toen ze zichzelf weer wat herpakt had uit haar verbazing. "Zat op m'n muziek te letten." zei ze terwijl ze het volume zachter zette, want je kon de muziek gewoon horen als je erbij stond. Ook zij keek naar het meisje, weer eentje met rode ogen. Zolang die maar niet zo arrogant was.
Brooke
Brooke

Aantal berichten : 199

Terug naar boven Ga naar beneden

Een opgedroogde vertakking van het beekje.  Empty Re: Een opgedroogde vertakking van het beekje.

Bericht van Cry vr dec 02, 2011 8:07 am

Cry knikte langzaam en deed haar iPod in haar zak. 'Ik ook.' Zei ze en in haar hoofd dreunde. "Maar ik kon nog wel gewoon op mijn weg letten zodat ik niet tegen je aan botste." Maar dat zei ze er niet achteraan. Ze bekeek het meisje en kon in een oogopslag niet bedenken wat voor muziek dit meisje leuk vond. Maar net aan haar dansen te zien, was het dansmuziek? Niet haar muziek dus.
Cry
Cry

Aantal berichten : 88

Terug naar boven Ga naar beneden

Een opgedroogde vertakking van het beekje.  Empty Re: Een opgedroogde vertakking van het beekje.

Bericht van Brooke vr dec 02, 2011 10:58 am

Brooke knikte, nietwetend hoe ze precies moest reageren. Een gesprekje aan knopen? Of gewoon weglopen, verder het bos in? Tja, dilemma, dilemma. Brooke wikkelde de witte plastic touwtjes van haar oortjes rond haar vinger. "Oh ik ben Trouwens Brooke, volgens mij heb ik je wel eens gezien, maar meer niet." zei ze haar verklaring dat ze zich voorstelde, hoewel het nou niet een enorm groot kamp was.
Brooke
Brooke

Aantal berichten : 199

Terug naar boven Ga naar beneden

Een opgedroogde vertakking van het beekje.  Empty Re: Een opgedroogde vertakking van het beekje.

Bericht van Cry za dec 03, 2011 12:06 am

Cry knikte langzaam naar het meisje en probeerde haar te herinneren. Maar dat deed ze niet. 'Ik ben Cry. Ik denk niet dat ik jou eerder heb gezien, meestal let ik niet zo op anderen, vandaar waarschijnlijk.' Zei ze schouderophalend tegen haar. Ze was nooit een persoon geweest dat van mensen hield. Mensen waren over het algemeen nogal vervelende wezens, vervelende wezens met vooroordelen. Meestal dan.
Cry
Cry

Aantal berichten : 88

Terug naar boven Ga naar beneden

Een opgedroogde vertakking van het beekje.  Empty Re: Een opgedroogde vertakking van het beekje.

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum