Radiance
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Inloggen

Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Meest actieve berichtenplaatsers
Snake
Het toiletgebouw Vote_lcapHet toiletgebouw Voting_barHet toiletgebouw Vote_rcap 
Theodore
Het toiletgebouw Vote_lcapHet toiletgebouw Voting_barHet toiletgebouw Vote_rcap 
Galileo
Het toiletgebouw Vote_lcapHet toiletgebouw Voting_barHet toiletgebouw Vote_rcap 
Jake
Het toiletgebouw Vote_lcapHet toiletgebouw Voting_barHet toiletgebouw Vote_rcap 
Brooke
Het toiletgebouw Vote_lcapHet toiletgebouw Voting_barHet toiletgebouw Vote_rcap 
Isabelle
Het toiletgebouw Vote_lcapHet toiletgebouw Voting_barHet toiletgebouw Vote_rcap 
Eric
Het toiletgebouw Vote_lcapHet toiletgebouw Voting_barHet toiletgebouw Vote_rcap 
Lucinda.
Het toiletgebouw Vote_lcapHet toiletgebouw Voting_barHet toiletgebouw Vote_rcap 
Shizu
Het toiletgebouw Vote_lcapHet toiletgebouw Voting_barHet toiletgebouw Vote_rcap 
Shane
Het toiletgebouw Vote_lcapHet toiletgebouw Voting_barHet toiletgebouw Vote_rcap 

Laatste onderwerpen
» Riddel
Het toiletgebouw Emptyma dec 26, 2011 1:27 pm van Riddel

» Jagen op kleinwild
Het toiletgebouw Emptyma dec 26, 2011 11:27 am van Riddel

» Een kleine inham.
Het toiletgebouw Emptywo dec 21, 2011 8:19 am van Snake

» Het sportveldje
Het toiletgebouw Emptyvr dec 16, 2011 9:39 pm van Mitchel

» Het beekje
Het toiletgebouw Emptyvr dec 16, 2011 9:36 pm van Mitchel

» De vuurplaats
Het toiletgebouw Emptydi dec 13, 2011 7:09 am van Lucinda.

» Het bloemenveld.
Het toiletgebouw Emptydi dec 13, 2011 6:02 am van Calypso

» Het vissersstrandje
Het toiletgebouw Emptyma dec 12, 2011 8:06 am van Shavita

» Strandhut.
Het toiletgebouw Emptyma dec 12, 2011 7:56 am van Shavita

Zoeken
 
 

Geef resultaten weer als:
 


Rechercher Geavanceerd zoeken


Het toiletgebouw

3 plaatsers

Ga naar beneden

Het toiletgebouw Empty Het toiletgebouw

Bericht van Brooke di nov 29, 2011 6:50 am

Dit is iets anders dan de wc's. Hier zijn ook douches en toilettafels waar je je op kan maken. Het is niet heel bijzonder opgemaakt. Vanbuiten af ziet het eruit alsof het uit hout opgebouwd is, maar binnen zijn de muren gewoon betegeld. De jongens en de meisjes afdeling zijn gescheiden. Uit de douches komt gewoon water, zolang je er niet te lang onder staat, want dan gaat de boiler ding leeg. Er zijn wel enkele toiletten aanwezig, maar het word voornamelijk gebruikt om te douchen en op te maken.
Brooke
Brooke

Aantal berichten : 199

Terug naar boven Ga naar beneden

Het toiletgebouw Empty Re: Het toiletgebouw

Bericht van Snake wo nov 30, 2011 2:11 am

Snake stond voor de spiegel en was druk bezig met haar ochtend ritueel. Nu moest niemand haar storen anders zou ze geïrriteerd raken en Snake geïrriteerd wilt niemand meemaken. Uit een klein make-up tasje toverde ze de ene product na de andere eruit en smeerde meer dan de helft op haar gezicht. Niet dat ze eruit kwam als een clown of als iemand met haar gezicht vol geplamuurd. Snake wist het altijd zo voor elkaar te krijgen om er nog natuurlijk uit te zien maar totaal niet natuurlijk te zijn.
Snake
Snake

Aantal berichten : 315

Terug naar boven Ga naar beneden

Het toiletgebouw Empty Re: Het toiletgebouw

Bericht van Brooke wo nov 30, 2011 2:50 am

Nog het slaap uit haar ogen wrijfend kwam Brooke het toiletgebouw ingelopen. Ze was niet zo'n ochtendmens, nee, het was 'sochtends nog veel te vroeg voor haar. In de avond was ze veel wakkerder, of het aan een mutatie lag, of aan het puber zijn, ze had geen idee. "Goedemorgen." mompelde ze half geeuwend naar degene die bij een wastafel stond, terwijl ze zelf ook een kraan aanzette om wat koud water in haar gezicht te spatten.
Brooke
Brooke

Aantal berichten : 199

Terug naar boven Ga naar beneden

Het toiletgebouw Empty Re: Het toiletgebouw

Bericht van Snake wo nov 30, 2011 2:57 am

Snake antwoorde niet en deed rustig haar mascara. In haar ooghoeken bekeek ze het meisje even dat naast haar stond. Ze kwam tot de conclusie dat die ook geen ochtendmens leek te zijn. Dus die zou het niet erg vinden als ze mompelde.' Heey.' Mompelde ze met een beetje een brom en daarna opende ze haar mond en begon haar tanden te poetsen. Iets dat toch een moeilijke bezigheid was want haar tanden waren toch best groot en wilde je die goed schoonmaken dan koste dat wat tijd.
Snake
Snake

Aantal berichten : 315

Terug naar boven Ga naar beneden

Het toiletgebouw Empty Re: Het toiletgebouw

Bericht van Brooke wo nov 30, 2011 3:09 am

ik maak ondertussen wiskunde, dus reageer traag :3
-
Brooke keek niet echt meer naar het meisje toen deze een onduidelijke begroeting terug zei. Vermoeid maakte ze haar nu natte gezicht droog met een handdoek die ze over haar schouder had gehangen. Dat miste ze wel als ze op kamp was, een normale badkamer met een privé douche. Geen douches die met een soort houtenwandje van elkaar gescheiden werden en overal vol haren lagen. Ze keek even opzij naar het meisje dat redeljk grote tanden had. Wat was zij blij dat ze geen zichtbare veranderingen had ondergaan.
Brooke
Brooke

Aantal berichten : 199

Terug naar boven Ga naar beneden

Het toiletgebouw Empty Re: Het toiletgebouw

Bericht van Snake wo nov 30, 2011 3:12 am

Snake siste automatisch toen ze een blik op haar voelde van het meisje.' Hmm ze zijn groot hé. Ik vind ze eigenlijk iets te groot. Maar goed niemand heeft het voor het kiezen en ik had erger kunnen zijn. Wat ben jij, ik zag niks aparts aan je of ben je een weer dier?' Ze draaide nu toch echt haar hoofd naar het meisje en siste nog een keer dit keer gewoon omdat ze het een leuk geluid vond hebben en omdat ze eigenlijk daardoor het meisje beledigde maar dat hield ze maar even voor zich. Haast niemand wist dat als ze siste ze eigenlijk of verveeld of geïrriteerd was.
Snake
Snake

Aantal berichten : 315

Terug naar boven Ga naar beneden

Het toiletgebouw Empty Re: Het toiletgebouw

Bericht van Brooke wo nov 30, 2011 3:37 am

Brooke was ondertussen iets meer wakker te noemen door het water in haar gezicht haalde haar schouders op. Haar leek het voornamelijk irritant om zulke grote tanden te hebben, maar je zou er vast aan wennen als je ze een tijdje had. "Wat ik ben..." zei ze licht nadnekend, het was veel te vroeg om haar hoofd hierover te breken. "Ik heb geen idee, in iedergeval geen weerdier." zei ze terwijl ze een borstel door haar lange stijlen haren begon te halen. "et is tenminste niks uiterlijks." zei ze met een soort glimlachje op haar lippen. Natuurlijk was het gesis van het meisje haar wel opgevallen, het klonk als een slang, haast angstaanjagend.
Brooke
Brooke

Aantal berichten : 199

Terug naar boven Ga naar beneden

Het toiletgebouw Empty Re: Het toiletgebouw

Bericht van Snake wo nov 30, 2011 3:40 am

Snake knikte en liet haar blik weer van het meisje af glijden naar de spiegel waar ze even een tijdje naar zichzelf staarde. Uiteindelijk deed ze nog even wat lipgloss op en besloot toen dat ze wel weer genoeg make-up op had.' Ik ben Snake en met wie heb ik het genoegen?' Ze keek het meisje niet aan, stak haar hand niet uit maar was druk bezig met het tasje en het dichtkrijgen daarvan.
Snake
Snake

Aantal berichten : 315

Terug naar boven Ga naar beneden

Het toiletgebouw Empty Re: Het toiletgebouw

Bericht van Brooke wo nov 30, 2011 4:09 am

whahaha ik zie mijzelf al een gesprek over tanden voeren op de camping xd
-
"O, ik ben Brooke." noemde ze haar naam. Op een bepaalde manier begreep ze wel dat het meisje Snake heette, het leek perfect bij haar mutatie te passen als ze het goed had. Ook zij maakte geen aanstalte op een beleefde handdruk. Nee zij haalde haar tandenborstel tevoorschijn om ook haar mond wat op te frissen.
Brooke
Brooke

Aantal berichten : 199

Terug naar boven Ga naar beneden

Het toiletgebouw Empty Re: Het toiletgebouw

Bericht van Snake wo nov 30, 2011 10:25 am

Snake knikte,' aangenaam. Hmm...' eigenlijk had ze verder niet echt iets te zeggen. Kort siste ze weer en dit keer kwam haar tong tussen haar tanden door. Iets wat leuk aanvoelde maar er heel vijandig uitzag.
Snake
Snake

Aantal berichten : 315

Terug naar boven Ga naar beneden

Het toiletgebouw Empty Re: Het toiletgebouw

Bericht van Brooke do dec 01, 2011 11:44 pm

Nadat ze klaar was keek ze naar Snake die net een soort sissend geluid maakte, iets wat er behoorlijk gevaarlijk uitzag, "Is er wat?" vroeg ze nog steeds niet geheel wakker, maar ze was al meer bewust van haar omgeving dan eerst.
Brooke
Brooke

Aantal berichten : 199

Terug naar boven Ga naar beneden

Het toiletgebouw Empty Re: Het toiletgebouw

Bericht van Snake do dec 01, 2011 11:57 pm

Snake was alweer helemaal vergeten dat Brooke er was dus schrok ze toch wel een beetje van de stem die haar weer op aarde trok,' Hmm ja sorry, ik sis haast automatisch, ik weet nog neit helemaal waardoor het komt of wat het opwekt maar het spijt me als ik bedreigend over kwam.' Nee dat waren niet woorden die ze meende. Ze vond het eigenlijk wel leuk als ze bedreigend over kwam en ze wist wel degelijk wanneer ze ging sissen. Ze ging sissen als ze verveeld raakte en ongeïnteresseerd is. Ook sist ze wanneer ze zich bedreigd voelde of wanneer ze kwaad of bang was. Maar het ging nu om de verveling. Ze zou namelijk nooit van haar leven bang worden op die Brooke persoon. kwaad ja dat zou best kunnen maar echt bang. Nee.
Snake
Snake

Aantal berichten : 315

Terug naar boven Ga naar beneden

Het toiletgebouw Empty Re: Het toiletgebouw

Bericht van Brooke vr dec 02, 2011 11:01 am

whaha ooit moet Brooke haar nu laten schrikken xd
-
Brooke haalde haar schouders op, "viel wel mee, alleen een beetje apart." zei ze, niet geheel naar waarheid, maar het was niet dat ze bang geworden was. Nogmaals bedankte ze god, of wat dan ook, dat ze niet zulke weirde veranderingen ondergaan had. Dat ze alleen wat sneller en sterker geworden was. Lekker simpel, kon zelfs vanpas komen ook. Toch zou ze waarschijnlijk liever haar normale ik zijn, die mutaties konden niet uit het niets gekomen zijn? Soms bleef ze het maar apart vinden dat iedereen deed alsof het de meest normaalste zaak van de wereld was.
Brooke
Brooke

Aantal berichten : 199

Terug naar boven Ga naar beneden

Het toiletgebouw Empty Re: Het toiletgebouw

Bericht van Snake za dec 03, 2011 3:52 am

Snake bekeek Brooke even maar liet haar blik daarna gewoon weer naar de spiegel gaan. Ze haalde nog een keer kort haar hand door haar pony en pakte toen haar kleine make-up tasje en liet Brook voorbij waarna ze nog even zei voordat ze de ruimte verliet,' Leuk je te hebben leren kennnen. Ik zie je vast nog wel.' Het klonk alleen niet heel erg gemeend haar woorden.
Snake
Snake

Aantal berichten : 315

Terug naar boven Ga naar beneden

Het toiletgebouw Empty Re: Het toiletgebouw

Bericht van Snake ma dec 05, 2011 7:53 pm

NEW
~~

Snake zat op de rand van de wasbak en liet haar rug tegen de spiegel aan rusten. Vandaag was ze niet lekker. Ze wist niet echt hoe het kwam want ze had voor haar gevoel niks verkeerds gegeten. Misschien had ze wat weinig gegeten maar dat kwam omdat die domme Isa haar onderbrak tijdens haar speurtocht opzoek naar eten.
Snake
Snake

Aantal berichten : 315

Terug naar boven Ga naar beneden

Het toiletgebouw Empty Re: Het toiletgebouw

Bericht van Calypso ma dec 05, 2011 8:40 pm

Woedend stampte Calypso het toiletgebouw binnen. Degenen die dit gedaan had zou er voor boeten! zwoer ze. Het witten jurkje dat ze vanochtend had aangetrokken zat onder de modder, die zou ze er vast nooit meer uit zou kunnen krijgen. Zuchtend zag ze dat het toiletgebouw helemaal niet leeg was zoals ze verwacht had.
Calypso
Calypso

Aantal berichten : 90

Terug naar boven Ga naar beneden

Het toiletgebouw Empty Re: Het toiletgebouw

Bericht van Snake ma dec 05, 2011 9:03 pm

Snake zag een meisje binnenlopen op een pas die ze maar al te goed kende. En toen ze de jurk zag wist ze gelijk waarom. Toch kon ze het niet laten om een brede grijns op haar gezicht te krijgen en lispelde naar het meisje toe,' Hmm modder gevecht of was je te dom om je voet op te tillen waardoor je in de modder bent gevallen?' Ze trok haar wenkbrauw op maar eigenlijk kon ze hem ook weer laten zakken want je zou het toch niet echt zien omdat haar pony in de weg zat. Snake was haar eigen humeur alweer vergeten en wat volledig gefocusd op het idee dat ze dit meisje eens aan het huilen ging maken en dan niet om haar jurkje die vies is geworden maar omdat Snake het meisje helemaal naar beneden ging halen. Het was een leuk vooruitzicht al vond Snake het zelf.
Snake
Snake

Aantal berichten : 315

Terug naar boven Ga naar beneden

Het toiletgebouw Empty Re: Het toiletgebouw

Bericht van Calypso ma dec 05, 2011 9:18 pm

Woedend kneep Calypso haar felle paarse ogen samen en keek het meisje aan. ‘Geen van beiden’ snauwde ze ‘Gewoon een paar jongens die ruzie hadden, geen idee waarover’ het laatste zei ze met een iets wat dromerige stem. Jammer genoeg stond Calypso precies in de vuurlinie. Tja eigen schuld, had ze ze maar niet tegen elkaar op moeten zetten. Ongeduldig probeerde ze de modder van haar jurk te boenen.
Calypso
Calypso

Aantal berichten : 90

Terug naar boven Ga naar beneden

Het toiletgebouw Empty Re: Het toiletgebouw

Bericht van Snake ma dec 05, 2011 9:28 pm

Snake was verbaasd dat er naar haar werd gesnauwd maar ze vond dat dat haar spelletje alleen maar leuker maakte.' Hmm ik zie nu al dat die vlek er niet meer uit gaat maar ik zou dat jurkje als ik jou was toch niet dragen. Hij maakte je enorm dik.' Gelijk zette ze een enorm schijnheilig hoofd op en glimlachtte charmant naar het meisje.' Wat jij kan met dat lievelijke stemmetje van je kan ik met mijn hele uiterlijk en karakter.' Ze grijnsde breed en het zag er alsnog lief uit en alsof ze nooit een gemene opmerking had gemaakt of zou kunnen maken.
Snake
Snake

Aantal berichten : 315

Terug naar boven Ga naar beneden

Het toiletgebouw Empty Re: Het toiletgebouw

Bericht van Calypso di dec 06, 2011 12:30 am

Calypso sneef geërgerd, lieve help waren hier dan geen enkele áárdige kinderen? ‘Mmmm volgens mij heb je gelijk’ zogenaamd aangedaan bekeek ze haar jurk in de spiegel. ‘Die vlekken krijg ik er nooit meer uit!’ gelukkig was ze niet gehecht aan het jurkje ‘en wat mijn stem betreft, wie zegt dat dat het enige is wat ik gebruik?’ via de spiegel trok ze een perfect geëpileerde wenkbrauw op naar het meisje. Haar stem was een pluspunt maar met haar lichaam was niks mis, misschien was ze iets te klein maar de meeste mensen zeiden dat dat haar juist een schattige uitstalling gaf. Zuchtend gaf ze het op om de vlekken er af te boenen, het ging zo veel te moeilijk. In een sierlijke beweging trok ze haar jurkje uit zodat ze alleen nog maar in haar ondergoed stond en deed haar jurk in een keer onder de kraan. Zo dat ging veel beter.
Calypso
Calypso

Aantal berichten : 90

Terug naar boven Ga naar beneden

Het toiletgebouw Empty Re: Het toiletgebouw

Bericht van Snake di dec 06, 2011 7:34 pm

Snake wist dat het meisje voor haar gelijk had maar wilde er niet aan toegeven,' Hmm je zou je lichaam ook kunnen gebruiken maar ik verwacht niet dat dat veel effect zou hebben want zo'n mooi lichaam heb je nou ook weer niet.' Ze sisde een keer afkeurend en bleef het meisje aankijken toen ze de jurk uitdeed.' Moet je jezelf nou echt gelijk uitkleden?' Ze trok haar wenkbrauw op maar liet hem ook weer zakken toen ze merkte dat haar pony ervoor zat.
Snake
Snake

Aantal berichten : 315

Terug naar boven Ga naar beneden

Het toiletgebouw Empty Re: Het toiletgebouw

Bericht van Calypso di dec 06, 2011 10:19 pm

‘Alsof ik niet weet dat ik mijn lichaam kan gebruiken’ snoof Calypso en of ze dat wist, als haar stem en houding niet werkte had ze altijd haar lichaam nog. ‘Maar meestal is mijn houding en stem genoeg. Ik hoef mensen teminsten niet de grond in te boren om me goed te voelen of mijn zin te krijgen' klein en schattig zijn had ze zijn voordelen. Vol afschuw viste ze haar jurk uit het water ‘Schit’ verzuchte ze ‘Deze vlekken krijg ik er echt nooit meer uit’ verslagen liet ze hem weer in het water zakken, zo gingen haar jurken er wel erg snel doorheen en hier waren geen winkels om nieuw te kopen.
Calypso
Calypso

Aantal berichten : 90

Terug naar boven Ga naar beneden

Het toiletgebouw Empty Re: Het toiletgebouw

Bericht van Snake zo dec 11, 2011 4:48 am

Snake grijnsde breed en sprong van de wasbak af en ging achter het meisje staan en fluisterde in haar oor,' Ik zei toch dat er vlekken in zouden komen!' Terwijl ze dat zei gleden haar vingers over de keel van het meisje en daarna liep ze door naar de deur. Die deed ze dicht zodat ze nu echt met zijn twee waren en niemand hun zou storen.' Dat hoge stemmetje van je heeft zeker je gehoor aangetast! Iedereen zou doof worden als ze er te lang naar luisteren. Dus hou nou maar je mond het irriteert me.' Haar voetstappen hoorde je haast niet op de tegels, het leek net alsof ze zweefde. Natuurlijk was dat niet zo maar had ze gewone lichte voetstap. Ze was weer op haar oude plek gaan zitten en keek het meisje lief lachend aan maar haar ogen stonden duister.
Snake
Snake

Aantal berichten : 315

Terug naar boven Ga naar beneden

Het toiletgebouw Empty Re: Het toiletgebouw

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum