Radiance
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Inloggen

Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Meest actieve berichtenplaatsers
Snake
De sluip struikjes Vote_lcapDe sluip struikjes Voting_barDe sluip struikjes Vote_rcap 
Theodore
De sluip struikjes Vote_lcapDe sluip struikjes Voting_barDe sluip struikjes Vote_rcap 
Galileo
De sluip struikjes Vote_lcapDe sluip struikjes Voting_barDe sluip struikjes Vote_rcap 
Jake
De sluip struikjes Vote_lcapDe sluip struikjes Voting_barDe sluip struikjes Vote_rcap 
Brooke
De sluip struikjes Vote_lcapDe sluip struikjes Voting_barDe sluip struikjes Vote_rcap 
Isabelle
De sluip struikjes Vote_lcapDe sluip struikjes Voting_barDe sluip struikjes Vote_rcap 
Eric
De sluip struikjes Vote_lcapDe sluip struikjes Voting_barDe sluip struikjes Vote_rcap 
Lucinda.
De sluip struikjes Vote_lcapDe sluip struikjes Voting_barDe sluip struikjes Vote_rcap 
Shizu
De sluip struikjes Vote_lcapDe sluip struikjes Voting_barDe sluip struikjes Vote_rcap 
Shane
De sluip struikjes Vote_lcapDe sluip struikjes Voting_barDe sluip struikjes Vote_rcap 

Laatste onderwerpen
» Riddel
De sluip struikjes Emptyma dec 26, 2011 1:27 pm van Riddel

» Jagen op kleinwild
De sluip struikjes Emptyma dec 26, 2011 11:27 am van Riddel

» Een kleine inham.
De sluip struikjes Emptywo dec 21, 2011 8:19 am van Snake

» Het sportveldje
De sluip struikjes Emptyvr dec 16, 2011 9:39 pm van Mitchel

» Het beekje
De sluip struikjes Emptyvr dec 16, 2011 9:36 pm van Mitchel

» De vuurplaats
De sluip struikjes Emptydi dec 13, 2011 7:09 am van Lucinda.

» Het bloemenveld.
De sluip struikjes Emptydi dec 13, 2011 6:02 am van Calypso

» Het vissersstrandje
De sluip struikjes Emptyma dec 12, 2011 8:06 am van Shavita

» Strandhut.
De sluip struikjes Emptyma dec 12, 2011 7:56 am van Shavita

Zoeken
 
 

Geef resultaten weer als:
 


Rechercher Geavanceerd zoeken


De sluip struikjes

2 plaatsers

Ga naar beneden

De sluip struikjes Empty De sluip struikjes

Bericht van Snake di nov 29, 2011 4:01 am

Vlak achter het kamp is er een soort struikgewas met allemaal doorns en je kan er haast niet langs. Maar als je gaat zitten kan je er gewoon onderdoor. Het heeft de rare hoogte van als je staat dat het ongeveer tot je middel is en hoger maar lager is er niks. Soms een wortel omdat iets toch de boel bij elkaar moet houden en laten zweven maar voor de rest kan je er gewoon onder zitten of liggen of weet ik veel wat je van plan bent daaronder te doen.
Snake
Snake

Aantal berichten : 315

Terug naar boven Ga naar beneden

De sluip struikjes Empty Re: De sluip struikjes

Bericht van Jimmy di nov 29, 2011 6:17 am

Jimmy lag op zijn rug onder de struiken en was ver weg. Het enige teken van leven dat hij gaf, was dat zijn borst op en neer ging. Het was niet echt de bedoeling geweest om te gaan slapen, maar hij had vannacht slecht geslapen en was vanochtend zelfs te moe geweest om zijn vaste sportritueel te doen. Daarom had hij besloten om even rust te nemen, alleen was hij dus per ongeluk in slaap gevallen.
Jimmy
Jimmy

Aantal berichten : 57

Terug naar boven Ga naar beneden

De sluip struikjes Empty Re: De sluip struikjes

Bericht van Snake di nov 29, 2011 7:22 am

Snake bukte en begon langzaam onder de struiken door te kruipen. Ze had al een tijdje niet meer geschreven en wilde weer even wat tijd alleen om rustig te kunnen schrijven. Toen ze de jongen zag kon ze het niet laten en ging wat dichterbij hem zitten en pakte een paar kleine takjes. Ze begon het zachtjes tegen de jongen aan te gooien. Het was net alsof er dan zandkorreltjes op je regende. Ze deed het eerder om zichzelf te vermaken dan om gemeen te zijn tegenover de jongen.
Snake
Snake

Aantal berichten : 315

Terug naar boven Ga naar beneden

De sluip struikjes Empty Re: De sluip struikjes

Bericht van Jimmy di nov 29, 2011 8:11 am

Het duurde even voor de tikjes tot Jimmy doordrongen. Hij vond het niet echt een fijn gevoel en probeerde er in zijn slaap van weg te draaien. Tot er een takje in zijn gezicht kwam, waardoor hij wakker werd. Dat ging maar moeizaam en hij deed zijn ogen op een kier en keek opzij. ' Weetje ik zou het fijn vinden als je me niet in een bosje zou willen veranderen.' Zei hij met ietwat krakerige stem tegen het meisje wat in zijn gezichtsveld zat. Met wat gekreun erbij, kwam hij steunend op een arm half overeind en wreef in zijn ogen.
Jimmy
Jimmy

Aantal berichten : 57

Terug naar boven Ga naar beneden

De sluip struikjes Empty Re: De sluip struikjes

Bericht van Snake di nov 29, 2011 10:49 am

Snake haalde haar schouders op en kon een kleine grijns niet onderdrukken.' sorry ik moet mezelf zien te vermaken en dan ga ik een slachtoffer zoeken. Jij was de dichtstbijzijnde persoon dus helaas. Maar ik zal ophouden. Het was niet de bedoeling dat het je zou irriteren.' Eigenlijk wel want Snake hield gewoon van mensen irriteren maar het leek haar geen goed idee om dat hardop te zeggen.
Snake
Snake

Aantal berichten : 315

Terug naar boven Ga naar beneden

De sluip struikjes Empty Re: De sluip struikjes

Bericht van Jimmy di nov 29, 2011 8:12 pm

Jimmy ging wat rechter zitten, al moest hij nog half ineengedoken zitten, omdat hij anders met zijn kop in de struiken zat. Hij voelde zich erg bagger en hij twijfelde niet of dat was ook van zijn gezicht af te lezen. ' Mooi er is vast wel iets anders waar je je mee kan vermaken.' Zei hij geirriteerd. Tja, in zo'n bui moest je niet met Jimmy sollen. Hij was dan wel bijna nooit chagrijning, maar als hij slecht geslapen heeft, wil je liever niet in zijn buurt zijn.
Jimmy
Jimmy

Aantal berichten : 57

Terug naar boven Ga naar beneden

De sluip struikjes Empty Re: De sluip struikjes

Bericht van Snake di nov 29, 2011 10:45 pm

Snake trok haar wenkbrauw op maar ze had niet verwacht dat de jongen dat zou zien omdat haar pony ervoor zat.' Sorry, het spijt me van je wakkermaken.' Zei ze met toch wel wat sarcasme erin. Ze pakte haar pen die was gevallen en kroop wat verder van de jongen vandaan maar ze stond nog steeds in gehoor afstand.' Ik hoop dat je normaal wel wat aardiger bent.'
Snake
Snake

Aantal berichten : 315

Terug naar boven Ga naar beneden

De sluip struikjes Empty Re: De sluip struikjes

Bericht van Jimmy wo nov 30, 2011 10:12 pm

Jimmy grimasde en wreef met een hand door zijn haren om de nodige takjes eruit te halen, niet alleen die het meisje had gegooid, maar ook die vanaf de grond in zijn haar terecht waren gekomen. ' Meestal wel hoor, maar ik hou er gewoon niet zo van om wakker gemaakt te worden.' Zei hij nog steeds op een ietwat chagrijnige toon, al kon je merken dat die al was afgezwakt. ' Wat doe je eigenlijk hier?'
Jimmy
Jimmy

Aantal berichten : 57

Terug naar boven Ga naar beneden

De sluip struikjes Empty Re: De sluip struikjes

Bericht van Snake do dec 01, 2011 10:50 pm

Snake haalde haar schouders op," Sorry had je moeten aangeven, misschien had je een bordje om je nek moeten hangen met de woorden ' Geen takjes gooien' dan was het wel duidelijk geweest.' Ze glimlachtte naar de jongen en keek hem even met een schuin hoofd aan.' Ik kwam eigenlijk om te schrijven en even wat na te denken maar toen lag jij daar en de takjes zagen er zo aanlokkelijk uit. Ik hou gewoon van mensen een beetje plagen.' Weer haalde ze een beetje moedeloos haar schouders op. Ze leek nu de onschuld zelve. En dat wist ze zelf maar al te goed. Ze maakte best vaak gebruik van haar toch wel onschuldige uiterlijk. Alleen haar piercings waren een beetje misleidend maar haast iedereen keek daar doorheen. Sinds de verandering moest ze alleen ook rekening houden dat als ze zo'n gezicht trok ze haar mond niet open had of haar tong liet sissen. Dat schrok mensen af.
Snake
Snake

Aantal berichten : 315

Terug naar boven Ga naar beneden

De sluip struikjes Empty Re: De sluip struikjes

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum