Radiance
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Inloggen

Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Meest actieve berichtenplaatsers
Snake
ontiteld Vote_lcapontiteld Voting_barontiteld Vote_rcap 
Theodore
ontiteld Vote_lcapontiteld Voting_barontiteld Vote_rcap 
Galileo
ontiteld Vote_lcapontiteld Voting_barontiteld Vote_rcap 
Jake
ontiteld Vote_lcapontiteld Voting_barontiteld Vote_rcap 
Brooke
ontiteld Vote_lcapontiteld Voting_barontiteld Vote_rcap 
Isabelle
ontiteld Vote_lcapontiteld Voting_barontiteld Vote_rcap 
Eric
ontiteld Vote_lcapontiteld Voting_barontiteld Vote_rcap 
Lucinda.
ontiteld Vote_lcapontiteld Voting_barontiteld Vote_rcap 
Shizu
ontiteld Vote_lcapontiteld Voting_barontiteld Vote_rcap 
Shane
ontiteld Vote_lcapontiteld Voting_barontiteld Vote_rcap 

Laatste onderwerpen
» Riddel
ontiteld Emptyma dec 26, 2011 1:27 pm van Riddel

» Jagen op kleinwild
ontiteld Emptyma dec 26, 2011 11:27 am van Riddel

» Een kleine inham.
ontiteld Emptywo dec 21, 2011 8:19 am van Snake

» Het sportveldje
ontiteld Emptyvr dec 16, 2011 9:39 pm van Mitchel

» Het beekje
ontiteld Emptyvr dec 16, 2011 9:36 pm van Mitchel

» De vuurplaats
ontiteld Emptydi dec 13, 2011 7:09 am van Lucinda.

» Het bloemenveld.
ontiteld Emptydi dec 13, 2011 6:02 am van Calypso

» Het vissersstrandje
ontiteld Emptyma dec 12, 2011 8:06 am van Shavita

» Strandhut.
ontiteld Emptyma dec 12, 2011 7:56 am van Shavita

Zoeken
 
 

Geef resultaten weer als:
 


Rechercher Geavanceerd zoeken


ontiteld

+2
Lucinda.
Snake
6 plaatsers

Ga naar beneden

ontiteld Empty ontiteld

Bericht van Snake zo dec 04, 2011 7:08 am

Vannacht kon ik niet slapen. Waarom? Vertel jij het mij maar want ik heb geen idee? Het enige dat steeds door mijn hoofd raasde was dat ik mezelf liet gebruiken en over mezelf liet heen lopen. Er zijn nu al vier jongens geweest waartegen ik geen nee durfde te zeggen. Het doet me pijn om dat nu zo te lezen en op te schrijven. Ik had altijd tegen mezelf en andere gezegd dat ik goed voor mezelf kan zorgen en dat ik niet zo snel over me heen laat lopen omdat ik weet wanneer ik iets niet wil en niet bang ben om dat aan te geven. Maar als ik eerlijk ben, ben ik niet diegene wie ik zeg dat ik ben. Veel mensen zien mij als een hele zelfverzekerde en oprechte meid. Die zegt wat ze denkt ook al weet ze dat ze soms toch haar mond moet houden. Ik ben volgens iedereen mooi en ze zeggen zelfs dat ik duidelijk aangeef wat ik vind kunnen en wat niet. Maar hoe ik mezelf zie vraagt niemand. Ze willen het volgens mij niet weten. Ik voel me alsof ik mezelf van binnen opeet. Ik voel me lelijk, ik voel me alleen en ik heb de warmte nodig van mensen. Daarom laat ik over me heen lopen, omdat ik bang ben dat als ik dat niet toelaat ze me gaan haten en ik net als vroeger er weer alleen voor sta. Bij jongens laat ik het maar omdat ik hun aandacht denk nodig te hebben. Omdat zij mij een soort warmte geven die ik altijd mis en waar ik altijd naar verlang. Maar aan het einde voel ik me altijd zo verschrikkelijk. Ik weet dat ze niet echt om me geven en me alleen maar gebruiken en daardoor voel ik me aan het einde van de dag altijd afschuwelijk. Ik wil als ik later volwassen ben niet op mijn jeugd terugkijken en denken van wat heb ik mezelf allemaal aangedaan. Ik wil kunnen terug kijken op een geweldige tijd. Maar ik ben zo bang dat die tijd nooit zal komen. Dat ik uiteindelijk iedereen teleurstel en mezelf helemaal kwijtraak. Dat door al mijn leugens en mijn maskers ik mezelf niet meer ben en nooit meer zal zijn. Dat mijn spinnenweb me straks laat stikken en dat niemand meer naar me om zal kijken.

dit is hoe ik me al een tijdje voel en ik moet het gewoon even kwijt. Ik ben niet depressief, ik heb gewoon soms mijn momenten dat ik me leeg voel.
Snake
Snake

Aantal berichten : 315

Terug naar boven Ga naar beneden

ontiteld Empty Re: ontiteld

Bericht van Lucinda. zo dec 04, 2011 7:17 am

mooi geschreven!
Lucinda.
Lucinda.

Aantal berichten : 143

Terug naar boven Ga naar beneden

ontiteld Empty Re: ontiteld

Bericht van Snake zo dec 04, 2011 7:19 am

thanks
Snake
Snake

Aantal berichten : 315

Terug naar boven Ga naar beneden

ontiteld Empty Re: ontiteld

Bericht van Brooke zo dec 04, 2011 7:24 am

Echt heel mooi geschreven inderdaad. Ik zou echt niet zo open over mijzelf durven schrijven...
Brooke
Brooke

Aantal berichten : 199

Terug naar boven Ga naar beneden

ontiteld Empty Re: ontiteld

Bericht van Cry zo dec 04, 2011 7:26 am

Ik herken wel een aantal dingen in mezelf. Het is mooi geschreven en naar dat je je zo voelt.
Cry
Cry

Aantal berichten : 88

Terug naar boven Ga naar beneden

ontiteld Empty Re: ontiteld

Bericht van Snake zo dec 04, 2011 7:28 am

ik schrijf het vooral hier op omdat ik het gewoon aan iemand kwijt moet maar ik bang ben om het tegen iemand te zeggen in real. Want die mensen reageren allemaal dan veel te mee levend en weten niet hoe ik me echt voel maar gaan hun eigen problemen dan omhoog halen alsof ik me daar beter door ga voelen.
Snake
Snake

Aantal berichten : 315

Terug naar boven Ga naar beneden

ontiteld Empty Re: ontiteld

Bericht van Cry zo dec 04, 2011 7:33 am

Oh, dat ken ik, heel irritant. "When people ask you 'how are you?' They really don't want an answer. They just want to start a conversation so they can tell you their own problems."

Cry
Cry

Aantal berichten : 88

Terug naar boven Ga naar beneden

ontiteld Empty Re: ontiteld

Bericht van Snake zo dec 04, 2011 7:33 am

dat indd.
Snake
Snake

Aantal berichten : 315

Terug naar boven Ga naar beneden

ontiteld Empty Re: ontiteld

Bericht van Shavita zo dec 04, 2011 8:39 am

ahw. ik vind het ook heel knap dat je het hier gewoon zo kan schrijven, en ik vind het ook echt mooi geschreven(: ik wens je sterkte, of nouja iets in die richting, ik hoop dat je eruit komt, nee nouja ik kom niet uit mn woorden--.-- maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel?(:
Shavita
Shavita

Aantal berichten : 128
Woonplaats : ....

Terug naar boven Ga naar beneden

ontiteld Empty Re: ontiteld

Bericht van Galileo zo dec 04, 2011 8:40 am

Shavita schreef:ahw. ik vind het ook heel knap dat je het hier gewoon zo kan schrijven, en ik vind het ook echt mooi geschreven(: ik wens je sterkte, of nouja iets in die richting, ik hoop dat je eruit komt, nee nouja ik kom niet uit mn woorden--.-- maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel?(:

I'm with you
Galileo
Galileo

Aantal berichten : 284

Terug naar boven Ga naar beneden

ontiteld Empty Re: ontiteld

Bericht van Snake zo dec 04, 2011 8:49 am

allemaal heel erg bedankt maar ik hoef geen medeleiden ik weet dat ik mezelf eroverheen moet zetten en dat ik diegene moet zijn wie ik denk dat ik ben en wie ik wil zijn. Maar tot nu toe lukt het gewoon nog niet. En zoals ik al zei, ik heb soms zulke momenten, andere momenten ben ik de vrolijkste persoon op aarde. xD
Snake
Snake

Aantal berichten : 315

Terug naar boven Ga naar beneden

ontiteld Empty Re: ontiteld

Bericht van Shavita zo dec 04, 2011 8:51 am

Ahaaaa, zo iemand ken ik... maar dan anders. heel anders eigenlijk... maar het komt wel een beetje overheen^^
Shavita
Shavita

Aantal berichten : 128
Woonplaats : ....

Terug naar boven Ga naar beneden

ontiteld Empty Re: ontiteld

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum